مطالب مرتبط:
صادرات 345 میلیون دلاری خرما در سال 1402
درآمد 25 میلیون دلاری در 62 سالگی!
ماجرای اختلاس 2 میلیون دلاری در بندر امام خمینی چیست؟ / آرش اشتری پول برداشتی را به صورت بیت کوین در کیف پول ارز دیجیتال خود ذخیره کرد و از ایران خارج شد
جزییات جدید از اختلاس 2 میلیون دلاری در بندر امام و نقش همسر «آرش اشتری»
صادرات 3 میلیون دلاری شرکت های دانش بنیان فارس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 22:352024-04-09فرهنگي

قمار 120 میلیون دلاری «کاپولا» شکست خورد؟


نخستین نمایش فیلم «مگالوپولیس» در حالی صورت گرفت هیچ یک از استودیوهای بزرگ فیلمسازی هالیوود علاقه ای به توزیع این فیلم پرستاره نشان ندادند.

- نخستین نمایش فیلم مگالوپولیس در حالی صورت گرفت هیچ یک از استودیوهای بزرگ فیلمسازی هالیوود علاقه ای به توزیع این فیلم پرستاره نشان ندادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم مگالوپولیس ساخته فرانسیس فورد کاپولا که با هزینه شخصی و 120 میلیون دلاری این سینماگر بزرگ ساخته شده در نخستین نمایش خود با حضور ستاره ها و مدیران استودیوهای بزرگ فیلمسازی از جمله سونی پیکچرز، یونیورسال، برادران وارنر، پارامونت پیکچرز، دیزنی، نتفلیکس و .

برگزار شد و شواهد حاکی از آن است که هیچ یک از این غول های بزرگ هالیوودی حاضر به توزیع و هزینه 100 میلیون دلاری برای تبلیغات و بازارایابی این فیلم که مورد نظر کاپولا است، نیستند.

پروژه ای که کاپولا برای اولین بار در سال 1983 شروع به نوشتن آن کرد، هزینه ساخت آن بیش از 100 میلیون دلار است که بخشی از آن با فروش بخش قابل توجهی از املاک او تامین شده است.

مگالوپولیس با دو ساعت و 15 دقیقه مدت زمان داستان یک کلان شهر را پس از ویرانی تصادفی آن دنبال می کند، با دو دیدگاه رقیب؛ یکی از یک معمار ایده آلیست (آدام درایور)، دیگری از طرف شهردار عملگرا (جانکارلو اسپوزیتو).


برچسب ها: فیلم - کاپولا - فیلمسازی - هالیوود - بزرگ - نخستین - فرانسیس فورد کاپولا
آخرین اخبار سرویس:

قمار 120 میلیون دلاری «کاپولا» شکست خورد؟

قمار 120 میلیون دلاری «کاپولا» شکست خورد؟