مطالب مرتبط:
تکلیف قیمت بنزین در سال جدید مشخص شد؟/ اعلام میزان سهمیه بنزین هر کارت سوخت
قیمت 10 لیتر بنزین با یک پفک برابری می کند! +ویدئو
بحران مصرف بنزین در کشور اوج گرفته/ افزایش قیمت سوخت در روزهای آینده؟
اتفاق تازه و شوکه کننده در پمپ بنزین ها
حذف شدن مسابقه مصرف بی رویه بنزین و ذی نفع شدن مردم در بهینه مصرف کردن چگونه به وقوع خواهد پیوست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 فروردین 1403 ساعت 09:102024-04-08اقتصادي

همدانی ها پارسال 13 درصد بیشتر بنزین سوزاندند


مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از افزایش 9 درصدی سوخت رسانی این منطقه در عرصه ی تأمین و توزیع فرآورده های نفتی در سطح استانی و ملی در سال 1402 خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه همدان از افزایش 9 درصدی سوخت رسانی این منطقه در عرصه ی تأمین و توزیع فرآورده های نفتی در سطح استانی و ملی در سال 1402 خبر داد.

امین روستایی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای تحقق جهاد تبیین و تنویر افکارعمومی مردم استان از فعالیت ها و اقدامات حوزه سوخت رسانی و تأمین انرژی مورد نیاز چرخ های اقتصادی کشور و به همت مدیران جهادی دولت سیزدهم سرعت بیشتری به خود گرفته است.

وی افزود: در سال 1401 دو میلیارد و 274 میلیون لیتر از انواع فرآورده های نفتی از مبادی انبارهای نفت راهبردی ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر به مقاصد مختلف استانی و فرااستانی مصرف ارسال شد که منطقه همدان با توزیع دو میلیارد و 482 میلیون لیتر سوخت در سال 1402 رکورد جدیدی را از خود برجای گذاشت.

روستایی تصریح کرد: در سال گذشته 740 میلیون لیتر بنزین در استان همدان توزیع شد و به مصرف رسید که در قیاس با میزان توزیع در مدت مشابه سال 1401 شاهد افزایش 13 درصدی میزان مصرف این فرآورده هستیم.


برچسب ها: فرآورده های نفتی - شرکت پخش فرآورده های نفتی - پخش فرآورده های نفتی - فرآورده - منطقه همدان - همدان - سوخت رسانی
آخرین اخبار سرویس:

همدانی ها پارسال 13 درصد بیشتر بنزین سوزاندند

همدانی ها پارسال 13 درصد بیشتر بنزین سوزاندند