مطالب مرتبط:
72هزار نفر در کشور آموزش های هنر را فرا گرفتند
آموزش تهیه یک کوکی هیجان انگیز با ارده و عسل و مغز آجیل!
آموزش 100 هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس
آموزش آش غلور | خیلی عالی میشه!
ایران پیشرو در آموزش کشاورزی فضایی در جهان اسلام
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 فروردین 1403 ساعت 20:012024-04-19فرهنگي

72 هزار نفر در کشور آموزش های هنر را فرا گرفتند


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در راستای سیاست های عدالت محور طرح آموزش هنر، برای 72 هزار نفر در مناطق محروم آموزش های مختلف برگزار شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در راستای سیاست های عدالت محور طرح آموزش هنر، برای 72 هزار نفر در مناطق محروم آموزش های مختلف برگزار شد.

محمدحسین اسماعیلی عصر سی و یکم فروردین ماه در بازدید از آموزشگاه هنری هزاردستان، اظهار کرد: مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید نگاه ویژه ای به آموزش هنر دارد.

وی با اشاره به اینکه برنامه تحولی در حوزه آموزش های هنری طراحی و تدوین شده است، بیان کرد: در حوزه آموزش های عمومی طرح آموزش هنر برای همه به منظور افزایش سواد آوزش هنری در کشور اجرا شد و تا امروز 72 هزار نفر در این طرح به صورت رایگان در مناطق محروم و کم برخوردار آموزش دیده اند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه توسعه کمی و کیفی آموزشگاه های آزاد هنری و هنرستان های هنرهای زیبا در دستور کار این اداره کل قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در دنیا المپیاد ملی آموزش هنر در کشور به صورت تیمی برگزار خواهد شد.


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - آموزش - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - مدیرکل دفتر برنامه ریزی - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

72 هزار نفر در کشور آموزش های هنر را فرا گرفتند

72 هزار نفر در کشور آموزش های هنر را فرا گرفتند