مطالب مرتبط:
پاسخ نظامی ایران به حمله اسراییل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود
امیر عبداللهیان: پاسخ نظامی ایران به حمله اسراییل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود
امیرعبداللهیان، وزیر خارجه: حمله ایران {به رژیم اسراییل} کاملاً ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت/ دفاع مشروع و اقدام متقابل و متناسب ایران پایان یافته/ باید رژیم اسراییل وادار گردد از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی افزونتر علیه منافع ایران دست بر
امیرعبداللهیان: ایران با شدت بیشتری به هر گونه حمله اسراییل پاسخ می دهد
روایت امیرعبداللهیان از پیغام ایران به آمریکا بعد و قبل از حمله موشکی به اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 23:102024-04-18بين الملل

امیرعبداللهیان: پاسخ نظامی ایران به حمله اسراییل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود


حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای دیپلماتیک خود در نیویورک، با«ایمن الصفدی» وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.

- حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای دیپلماتیک خود در نیویورک، با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.

وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به وضعیت وخیم جاری در فلسطین اشغالی و نوار غزه در نتیجه تداوم جنایات و تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین،خواستار اقدام قاطع جامعه بین المللی و به ویژه سازمان همکاری اسلامی و کشورهای عضو در مقابله با این رژیم و توقف جنایات آن شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدارهای دیپلماتیک خود در نیویورک، با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.

 امیرعبداللهیان در این دیدار تداوم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی و عدم اراده این کشور برای پایان جنگ در کنار جنگ طلبی نتانیاهو را دلیل اصلی ادامه نسل کُشی علیه فلسطینیان دانست و بر لزوم تداوم تلاش جامعه جهانی به ویژه کشورهای اسلامی برای پایان نسل کُشی تاکید کرد .


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - امیرعبداللهیان - حسین امیرعبداللهیان - جمهوری اسلامی - وزیر امور خارجه - وزیر خارجه اردن - خارجه
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: پاسخ نظامی ایران به حمله اسراییل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود

امیرعبداللهیان: پاسخ نظامی ایران به حمله اسراییل صرفاً عملیاتی محدود و حداقلی بود