«محفل»؛ تحول در برنامه سازی قرآنیزهرا قربانی رضوان؛ جای خالی برنامه تلویزیونی آن هم با محتوای قرآنی در تلویزیون احساس می شد. از سال گذشته و در ماه مبارک رمضان برنامه ای با عنوان محفل روی آنتن شبکه سوم سیما رفت. - برنامه محفل هویتی خود ساخته دارد و تبدیل به یک برند برنامه سازی قرآنی شده است. این نشان از جسارت و همت برنامه سازان است که محفل قرآنی را از مخاطبان خاص معارفی به توده مردم با سلایق گوناگون سوق داده است. گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو- زهرا قربانی رضوان؛ جای خالی برنامه تلویزیونی آن هم با محتوای قرآنی در تلویزیون احساس می شد. از سال گذشته و در ماه مبارک رمضان برنامه ای با عنوان محفل روی آنتن شبکه سوم سیما رفت. این برنامه پیش از افطار پخش می شد. اکنون بعد گذشته یک سال شاهد رشد و تقویت این برنامه تلویزیونی هستیم. محفل با ظاهری متفاوت از دیگر برنامه های تلویزیونی قرآنی و سوژه ها و مهمانان خود توانست مخاطبان با سلایق گوناگون را پای برنامه ای دینی و قرآنی بکشاند. حامد شاکرنژاد، احمد ابوالقاسمی، حجت الاسلام غلامرضا قاسمیان، رضوان درویش از سوریه و حسنین حلو از کشور عراق کارشناسان و میزبانان این فصل از برنامه محفل هستند. در این برنامه شاهد تنوع فرم و محتوا بودیم که کنار یکدیگر قالبی جدید از برنامه سازی رمضانی را تشکیل داده اند. برچسب ها: برنامه - تلویزیون - برنامه تلویزیونی - تلویزیونی - قرآنی - ماه مبارک رمضان - شبکه سوم سیما |
آخرین اخبار سرویس: |