مطالب مرتبط:
رییس کل دادگستری کرمان: افول رژیم صهیونیستی تسریع شده است
تاکید رییس کل دادگستری کرمان برای اولویت بندی تعیین و تکلیف پرونده های کثیرالشاکی و حساس
معاون اول رییس جمهور: صهیونیست ها هیچ وقت تا این اندازه خوار و زبون نبوده اند
حجت الاسلام والمسلمین مدرسی: امام خمینی بسیار زیرکانه و هوشمندانه دست جنایتکاران را خواندند/ به همین خاطر ایشان بر مساله قدس و آزادی فلسطین تاکید داشتند
اسراییل روی جنایتکاران جهان را سفید کرده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 فروردین 1403 ساعت 13:002024-04-05سياسي

رییس کل دادگستری فارس: قطعاً جنایتکاران صهیونیست به مجازات خواهند رسید


رییس کل دادگستری فارس با تأکید بر اینکه قطعاً جنایتکاران صهیونیست به مجازات جنایات خود خواهند رسید، گفت: همیشه این گونه نیست که کسانی که حقوق بشر را قبول ندارند، - ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس با تأکید بر اینکه قطعاً جنایتکاران صهیونیست به مجازات جنایات خود خواهند رسید، گفت: همیشه این گونه نیست که کسانی که حقوق بشر را قبول ندارند، بر سازمان ملل حاکم باشند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست ها در نوار غزه گفت: هرچه از جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت در کتب حقوقی خواندیم، امروز مشاهده می کنیم که رژیم خبیث و غاصب کودک کش صهیونیستی آن را در نوار غزه انجام می دهد.

وی افزود: امروز ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام را به مجاهدان فلسطین و مردم مظلوم غزه رساندند که تنها نیستند و در این راه مقاومت کنند و بدانند که ملت ایران پشت سر آنان قرار دارد.

رییس کل دادگستری فارس با تأکید بر اینکه جامعه حقوقدانان کشور حامی مظلومان غزه و فلسطین است، گفت: جنایتکاران صهیونیست ها بدانند که روزی به مجازات جنایات خود خواهند رسید.


برچسب ها: رییس کل دادگستری فارس - رییس کل دادگستری - راهپیمایی روز جهانی قدس - صهیونیست - دادگستری فارس - جنایتکاران - دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری فارس: قطعاً جنایتکاران صهیونیست به مجازات خواهند رسید

رییس کل دادگستری فارس: قطعاً جنایتکاران صهیونیست به مجازات خواهند رسید