مطالب مرتبط:
اقتدار ایران مرهون فداکاری نیروهای نظامی است
اقدام نظامی ایران برای دفاع از تمامیت ارضی بود
سیاستمدار لبنانی: ایران هیمنه دفاعی و نظامی اسراییل را درهم شکست
حمله ایران به اهداف نظامی اسراییل، دفاع مشروع و غرور آفرین بود/ تقویت نظارت برعملکرد دفاتر شعب دیوان عالی کشور
فارن پالیسی: بنیامین نتانیاهو از جنگ تغذیه می کند / آیا همه کشتار و قحطی در غزه را فراموش کردند؟/ اسراییل به ترور بی هزینه مقام های نظامی ایران عادت کرده بود/ اسراییل بدون هماهنگی با امریکا به ایران حمله نمی کند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ساعت 08:002024-04-17بين الملل

قدرت نظامی ایران حرف اول و آخر را در منطقه می زند


دبیر نشریات دانشکده ادبیات دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی گفت: بسیار جای مسرت و خوشحالی است که جمهوری اسلامی ایران بااقتدار کامل در برابر تهدیدهای دشمن ایستادگی کرده و آنها را به عقب می راند.

- دبیر نشریات دانشکده ادبیات دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی: قدرت نظامی ایران حرف اول و آخر را در منطقه می زند دبیر نشریات دانشکده ادبیات دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی گفت: بسیار جای مسرت و خوشحالی است که جمهوری اسلامی ایران بااقتدار کامل در برابر تهدیدهای دشمن ایستادگی کرده و آنها را به عقب می راند.

چیزی که مشاهده کردیم، فراتر از یک دفاع ملی است، ایران با حمله به مقر رژیم صهیونیستی به دنیا ثابت کرد که حرف آخر در منطقه را او خواهد زد.

حمیدرضا فرخی نژاد، دبیر نشریات دانشکده ادبیات و زبان های خارجه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حمله ایران به رژیم صهیونیستی اظهار کرد: بسیار جای مسرت و خوشحالی است که جمهوری اسلامی ایران بااقتدار کامل در برابر تهدیدهای دشمن ایستادگی کرده و آنها را به عقب می راند.

چیزی که مشاهده کردیم فراتر از یک دفاع ملی است، ایران با حمله به مقر رژیم صهیونیستی به دنیا ثابت کرد که حرف آخر در منطقه را او خواهد زد.


برچسب ها: دانشگاه علامه طباطبایی - دانشکده ادبیات - علامه طباطبایی - دانشگاه علامه - دانشجویان - جمهوری اسلامی ایران - طباطبایی
آخرین اخبار سرویس:

قدرت نظامی ایران حرف اول و آخر را در منطقه می زند

قدرت نظامی ایران حرف اول و آخر را در منطقه می زند