مطالب مرتبط:
حکایت هایی از برآورده شدن حوائج در جلسات خانگی قرآن
حکایاتی از برآورده شدن حوائج در جلسات خانگی قرآن
احیای بیش از 300 واحد صنعتی در خراسان رضوی
400 سبد کالا بین جامعه توانخواهان کردستانی توزیع شد
صندوق ذخیره فرهنگیان صندوقی بین نسلی است/ از جدیت در بازسازی و احیای بانک سرمایه تا بورسی شدن شرکت های صندوق در سال جدید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 فروردین 1403 ساعت 08:052024-04-09سياسي

احیای مجالس خانگی قرآن موجب نورانیت جامعه می شود


استاندار چهارمحال و بختیاری احیای مجالس خانگی قرآن و محافل قرآنی را موجب نورانیت جامعه برشمرد و گفت: تمام کسانی که ما آنان را با اخلاصشان می شناسیم کسانی بودند که با قرآن مأنوس بوده و رمز موفقیت آنها انس با قرآن بود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری احیای مجالس خانگی قرآن و محافل قرآنی را موجب نورانیت جامعه برشمرد و گفت: تمام کسانی که ما آنان را با اخلاصشان می شناسیم کسانی بودند که با قرآن مأنوس بوده و رمز موفقیت آنها انس با قرآن بود.

غلامعلی حیدری شامگاه گذشته 20 فروردین ماه در محفل انس با قرآن کریم و نشست صمیمی با جامعه قرآنی استان اظهار کرد: توجه به نشر معارف قرآن در جامعه و تأثیر آن بر زندگی افراد به خصوص در بین جوانان و نوجوانان ضروری است.

وی قرآن کریم را پادزهری برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان دانست و افزود: قطعاً دستورات قرآنی می تواند به صورت کاربردی در زندگی روزمره موثر باشد.

حیدری تأکید بر تربیت حافظان قرآن کریم به عنوان مطالبه رهبر معظم انقلاب را مهم ارزیابی و تصریح کرد: انس با قرآن معجزه ساز است و مأنوس بودن اکثر رزمندگان در دفاع مقدس در مقابل آتش سنگین دشمن باعث شده بود کوچک ترین لغزشی نداشته باشند.


برچسب ها: قرآن - چهارمحال و بختیاری - استاندار چهارمحال - انس با قرآن - جامعه - چهارمحال - بختیاری
آخرین اخبار سرویس:

احیای مجالس خانگی قرآن موجب نورانیت جامعه می شود

احیای مجالس خانگی قرآن موجب نورانیت جامعه می شود