مطالب مرتبط:
نخست وزیر انگلیس ، حامی اسراییل هم از کشتار در غزه شوکه شد
نماینده کنگره خواستار توقف حمایت آمریکا از اسراییل شد
بایدن چوب حمایت از جنایت های اسراییل در غزه را خورد
درخواست نماینده کنگره برای توقف حمایت واشنگتن از اسراییل
نماینده کنگره خواستار توقف حمایت آمریکا از اسراییل شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 فروردین 1403 ساعت 09:002024-04-07بين الملل

دیوید کامرون: حمایت انگلیس از اسراییل بی قید و شرط نیست


وزیر امور خارجه انگلیس با بیان اینکه «حمایت بریتانیا از اسراییل بی قید و شرط نیست» به فشارهای فزاینده بر بنیامین نتانیاهو بابت کشتن هفت امدادگر طی حملاتی در غزه افزود.

- وزیر امور خارجه انگلیس با بیان اینکه حمایت بریتانیا از اسراییل بی قید و شرط نیست به فشارهای فزاینده بر بنیامین نتانیاهو بابت کشتن هفت امدادگر طی حملاتی در غزه افزود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با گذشت شش ماه از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه حماس که بیش از 33 هزار فلسطینی را به شهادت رسانده است، دیوید کامرون وزیر امور خارجه انگلیس در مطلبی برای ساندی تایمز هشداری به صهیونیست ها در مورد رعایت قوانین بشردوستانه بین المللی داد.

کامرون شش روز پس از اینکه سه بریتانیایی در میان هفت کشته در حین کار برای خیریه آشپزخانه مرکزی جهانی در غزه بودند که در حملات رژیم صهیونیستی جان باختند، مرگ آنها را غم انگیز و قابل اجتناب توصیف کرد.

در حالی که رژیم صهیونیستی این کشتار را یک حادثه بزرگ توصیف کرده و می گوید دو مقام ارشد نظامی را برکنار کرده، وزیر امور خارجه انگلیس گفت شکی وجود ندارد که مقصر کیست و هشدار داد: چنین چیزی هرگز نباید دوباره تکرار شود.

دیوید کامرون که سابقا نخست وزیر انگلیس بوده، قرار است طی روزهای آینده راهی واشنگتن شود تا در مورد جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه با آنتون


برچسب ها: وزیر امور خارجه انگلیس - وزیر امور خارجه - بنیامین نتانیاهو - امور خارجه - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - بریتانیا
آخرین اخبار سرویس:

دیوید کامرون: حمایت انگلیس از اسراییل بی قید و شرط نیست

دیوید کامرون: حمایت انگلیس از اسراییل بی قید و شرط نیست