مطالب مرتبط:
دستگیری قاتل فراری در شوش کمتر از 24 ساعت
2 شکارچی متخلف در سفیدکوه خرم آباد دستگیر شدند
پرواز پهپادها در سیستان و بلوچستان برای تعقیب تروریست های متواری+ فیلم
لحظه دستگیری داوود هزینه قمار باز مجازی که از تلوویزیون ترکیه پخش شد + فیلم
پرواز پهپادها در سیستان و بلوچستان برای تعقیب تروریست های متواری+ فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 17:202024-04-10حوادث

دستگیری 5 شکارچی متخلف پس از 14 ساعت تعقیب در لامرد


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد گفت: یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان 14 ساعت تعقیب و گریز با شکارچیان متخلف در مناطق تحت مدیریت این شهرستان داشت و در نهایت 5 شکارچی دستگیر شدند.

- ایسنا/فارس رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد گفت: یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان 14 ساعت تعقیب و گریز با شکارچیان متخلف در مناطق تحت مدیریت این شهرستان داشت و در نهایت 5 شکارچی دستگیر شدند.

حمزه برومندفر امروز، 22 فروردین با تشریح عملیات انجام شده در این رابطه گفت: در این عملیات 14ساعته شکارچیان غیرمجاز که 5 نفر بودن دستگیر شدند و از آن ها اسلحه و مهمات کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: این تعقیب و گریز در منطقه کوه هوا انجام شد و اعضای یگان حفاظت با مقاومت و برخورد قاطع هر گونه فرصت فرار را از شکارچیان گرفتند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لامرد یادآور شد: حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تجاوز به عرصه های طبیعت خط قرمز ماست و دلسوزان و حامیان طبیعت اجازه نخواهند داد خدشه ای به محیط زیست این شهرستان وارد شود.

برومندفر ادامه داد: خوشبختانه با پشتیبانی قوه قضاییه و نیرو های انتظامی و همکاری مردم و تلاش محیط بانان عرصه بر مخربین محیط زیست تنگ تر شده و دیگر هیچ نقطه ای برای آن ها امن نیست.


برچسب ها: رییس اداره حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - محیط زیست - شهرستان - شکارچی - شهرستان لامرد - یگان حفاظت محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 شکارچی متخلف پس از 14 ساعت تعقیب در لامرد

دستگیری 5 شکارچی متخلف پس از 14 ساعت تعقیب در لامرد