مطالب مرتبط:
سه رویکرد به نوسان در بازار ارز
رمزگشایی از چرایی هدف قرار دادن پایگاه هوایی نواتیم در اسراییل
اشتباه لپی یا رویکرد غالب دولت
چرایی شکل گیری «فرزندسالاری» / سالارهای کوچک؛ دغدغه های بزرگ
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 11:402024-04-14بين الملل

چرایی یک رویکرد


غرب همواره بر آن بوده تا روند سازش و همراهی با آمریکا و سیاسی کاری تشکیلات خودگردان را زمینه ساز تحقق اهداف فلسطینی ها معرفی نماید اما آنچه در ماه های اخیر مشاهده شده است نه دستاوردهای رویکردی سیاسی بلکه مولفه ای به نام مقاومت فلسطین بوده است که جهانیان .

- غرب همواره بر آن بوده تا روند سازش و همراهی با آمریکا و سیاسی کاری تشکیلات خودگردان را زمینه ساز تحقق اهداف فلسطینی ها معرفی نماید اما آنچه در ماه های اخیر مشاهده شده است نه دستاوردهای رویکردی سیاسی بلکه مولفه ای به نام مقاومت فلسطین بوده است که جهانیان را معطوف به فلسطین کرده است.

امروز جهان بار دیگر فلسطین را در راس توجهات خود قرار داده است و به رغم همراهی برخی سران غرب با رژیم صهیونیستی در کنار فلسطین قرار گرفته که برپایی تظاهرات جهانی در حمایت از غزه و حماس نمودی از این مسئله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیاست روز در یادداشتی به قلم فرامرز اصغری نوشت: طی روزهای اخیر در صحنه جهانی در کنار مسئله غزه و جنایات رژیم صهیونیستی مسئله قابل توجه، رویکرد برخی کشورها به پذیرش فلسطین به عنوان کشوری مستقل است.

هر چند که اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد روز پنجشنبه نتوانستند در مورد درخواست و تلاش فلسطینی ها برای عضویت کامل در سازمان ملل به توافق برسند وونسا فرایزر، سفیر مالت که ک


برچسب ها: فلسطین - تشکیلات خودگردان - مقاومت فلسطین - سیاسی - فلسطینی ها - سیاسی کاری - همراهی
آخرین اخبار سرویس:

چرایی یک رویکرد

چرایی یک رویکرد