مطالب مرتبط:
2 نوجوان در جغتای خراسان رضوی غرق شدند
2 نوجوان در جغتای خراسان رضوی غرق شدند
2 نوجوان در جغتای غرق شدند
873 مورد حیوان زدگی از ابتدای نوروز 1403 در خراسان رضوی ثبت شده است
718 هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 فروردین 1403 ساعت 13:252024-03-25حوادث

2 نوجوان در جغتای خراسان رضوی غرق شدند


عصر روز یکشنبه و به دنبال ورود غیرحرفه ای 2 نوجوان هشت ساله در روستای فریمانه جغتای به داخل استخر کشاورزی، به علت ناآشنایی با فنون شنا دچار غرق شدند.

- مسلم فائق نیا: عصر روز یکشنبه و به دنبال ورود غیرحرفه ای 2 نوجوان هشت ساله در روستای فریمانه جغتای به داخل استخر کشاورزی، به علت ناآشنایی با فنون شنا دچار غرق شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: 2 نوجوان اهل شهرستان جغتای جان خود را در استخر کشاورزی از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، مسلم فائق نیا شامگاه یکشنبه به خبرنگاران افزود: عصر امروز و به دنبال ورود غیرحرفه ای 2 نوجوان هشت ساله در روستای فریمانه جغتای به داخل استخر کشاورزی، به علت ناآشنایی با فنون شنا دچار غرق شدند.

وی تصریح کرد: کارکنان اورژانس به محض رسیدن به بالین غرق شدگان اقدام به انجام عملیات احیای قلبی و ریوی کردند اما به دلیل عدم وجود علائم بالینی حتی قبل از رسیدن کادر درمان، این کار نتیجه نداد.

طبق آیین نامه ایمنی مخازن آب و استخرها، فنس کشی، تهیه و استقرار پله پلاستیکی، جلیقه و تیوب نجات از جمله نکات ایمنی است که در هر استخر باید رعایت شود.

همچنین کشیدن سیم خاردار بالای استخر، طناب کشی روی استخر، نصب تابلو هشدار در چهار طرف استخر از دیگر نکات ایمنی است که مالکان و بهره برداران


برچسب ها: استخر کشاورزی - نوجوان - کشاورزی - جغتای - مسلم فائق نیا - دانشگاه علوم پزشکی سبزوار - استخر
آخرین اخبار سرویس:

2 نوجوان در جغتای خراسان رضوی غرق شدند

2 نوجوان در جغتای خراسان رضوی غرق شدند