مطالب مرتبط:
بررسی عملکرد خستگی مخلوط آسفالتی در مقیاس های مختلف
بررسی عملکرد خستگی مخلوط آسفالتی در مقیاس های مختلف
مانور عملیاتی با هدف بررسی عملکرد تیم ایمنی و آتش نشانی و نیز سیستم اطفاء حریق
مانور عملیاتی با هدف بررسی عملکرد تیم ایمنی و آتش نشانی و نیز سیستم اطفاء حریق
بررسی و رسیدگی مستقیم استاندار هرمزگان به درخواست مردم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 فروردین 1403 ساعت 10:052024-04-10دانش

بررسی عملکرد خستگی مخلوط آسفالتی در مقیاس های مختلف


محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حمایت بنیاد ملی علم، عملکرد خستگی مخلوط آسفالتی را با رویکرد چند مقیاسی بررسی کردند.

- محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با حمایت بنیاد ملی علم، عملکرد خستگی مخلوط آسفالتی را با رویکرد چند مقیاسی بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بررسی عملکرد خستگی مخلوط آسفالتی با رویکرد چند مقیاسی عنوان رساله دکتری مجتبی خدادادی است که با راهنمایی علی خدایی، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر انجام داده است.

خدادادی با مدرک کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مهندسی عمران - راه وترابری از دانشگاه صنعتی امیرکبیر درباره این طرح توضیح داد: باتوجه به حجم بالای ترافیک، رویه های آسفالتی راه های با ظرفیت بالا، تحت بارهای شدید وسایل نقلیه قرار دارند که این بارگذاری های شدید منجر به ایجاد ترک های خستگی می شوند.

امروزه، فشار ناشی از چرخ های منفرد بزرگ در روسازی و حرکت مکرر وسایل نقلیه سنگین در تراکم ترافیکی راه های شریانی با ظرفیت بالا افزایش یافته است و این مسائل موجب رشد اثرات مخرب ترافیک کنونی شده است.

وی در ادامه بیان کرد: خستگی یکی از رایج ترین خرابی های روسازی است که عوامل مختلفی ازجمله مشخصات، دانه بندی مصالح سنگی و قیر مصرفی بر آن تأثیر می گذارد.


برچسب ها: دانشگاه صنعتی امیرکبیر - دانشگاه صنعتی - امیرکبیر - دانشگاه - خستگی - عملکرد - مخلوط
آخرین اخبار سرویس:

بررسی عملکرد خستگی مخلوط آسفالتی در مقیاس های مختلف

بررسی عملکرد خستگی مخلوط آسفالتی در مقیاس های مختلف