مطالب مرتبط:
حمله اسراییل به کنسولگری ایران تقلای آن ها برای بقا را نشان داد |
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 13:252024-04-04بين الملل

وقتی بی بی آخرین کارتش را برای بقا رو کرد


شکی نیست که دولت نتانیاهو به شدت نیازمند کلید خوردن جنگ و درگیری مستقیم با ایران است چرا که نتانیاهو به رقم خوردن چنین وضعیتی شدیدا نیازمند است لذا تلاش می کند تا با کشاندن ایران به جنگی مستقیم حمایت بیش از پیش آمریکا و حتی پای کشورهای غربی و حامیان خود .

- شکی نیست که دولت نتانیاهو به شدت نیازمند کلید خوردن جنگ و درگیری مستقیم با ایران است چرا که نتانیاهو به رقم خوردن چنین وضعیتی شدیدا نیازمند است لذا تلاش می کند تا با کشاندن ایران به جنگی مستقیم حمایت بیش از پیش آمریکا و حتی پای کشورهای غربی و حامیان خود مثل آمریکا را به جنگی منطقه ای و بین المللی باز کند تا به واسطه واکنش هایی که از آمریکا و غرب می گیرد برای چند صباحی از مخمصه هایی که در انتظار اوست نجات بیابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل ظهره وند در یادداشتی در سایت تحلیلی بصیرت نوشت: در موضوع حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران تحلیل های مختلفی بیان و ارائه شده است.

آنچه در این موضوع حائز اهمیت است تحلیل هایی نسبت به این موضوع است که آنچه اسراییل انجام داد باید به این رژیم سفاک کودک کش نسبت داده شود یا مساله از جای دیگری آب می خورد.

اگر موضوع حمله رژیم صهیونیستی را به کنسولگری ایران در دمشق به ساده ترین شکل ممکن تحلیل کنیم ناظر بر این موضوع که حمله صورت گرفته


برچسب ها: نتانیاهو - نیازمند - مستقیم - آمریکا - کشورهای غربی - ایران - خوردن
آخرین اخبار سرویس:

وقتی بی بی آخرین کارتش را برای بقا رو کرد

وقتی بی بی آخرین کارتش را برای بقا رو کرد