مطالب مرتبط:
معجونی برای کاهش درد دندان ها (فیلم)
رونمایی الهام حمیدی از عکس جدیدش در کنار همسر جان در کنسرت / خانم بازیگر زیبا با 50 سال سن همچنان زیباترین دختر است!/ عکس
عکس| کری خوانی گوچی برای فردوسی پور؛ فوتبال برای من است!
آیت الله فاضل لنکرانی: نمی شود گفت هر چه در غرب هست برای سلطه بر جهان سوم است/ ما طب اسلامی نداریم/ معماری اسلامی و شهرسازی اسلامی همانند طب اسلامی و اقتصاد اسلامی حرف غلطی است!/ چیزی به نام شهر اسلامی نداریم/ اسلام سفارش کرده که مساجد به صورت ساده ساخته شود چیزی که متأسفانه به آن تو
عکس| کری خوانی گوچی برای فردوسی پور؛ فوتبال برای من است!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 فروردین 1403 ساعت 07:002024-03-31پزشكي

این گیاه پودر کننده سنگ کلیه، کاهش التهاب و درد آرتریت است!


چای پالو آزول یک نوشیدنی محبوب در آمریکای جنوبی است، اما مشخصات غذایی منحصر به فرد و فواید سلامتی آن باعث شده تا در سال های اخیر در نقاط مختلف جهان نیز محبوبیت بیشتری پیدا کند - این گیاه پودر کننده سنگ کلیه، کاهش التهاب و درد آرتریت است! چای پالو آزول یک نوشیدنی محبوب در آمریکای جنوبی است، اما مشخصات غذایی منحصر به فرد و فواید سلامتی آن باعث شده تا در سال های اخیر در نقاط مختلف جهان نیز محبوبیت بیشتری پیدا کند چای پالو آزول یک چای دیورتیک گیاهی و طبیعی است که با پوست گیاه پالو آزول که با نام علمی Eysenhardtia polystachya شناخته می شود، دم می شود.

این گیاه که به عنوان چوب کلیوی نیز شناخته می شود، هزاران سال است که در طب سنتی مورد استفاده قرار می گیرد و پوست آن حاوی مواد مغذی بسیار منحصر به فردی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرگرمی روز، هنگامی که Palo Azul را خریداری می کنید، معمولاً به شکل تراشه های چوب از پوست است که می توانید آن را در آب بریزید تا فلاونوییدها، استرول ها و ترکیبات فنلی موجود در این گیاه عالی آزاد شود.

این مواد تشکیل دهنده تاثیرات زیادی را در بدن دارند، اما این چای به دلیل اثرات محافظت از کبد شناخته شده است، به این معنی که از کبد محافظت می کند تا بتواند به درستی بدن را سم زدایی کند.


برچسب ها: منحصر به فرد - آمریکای جنوبی - محبوب - گیاه - نوشیدنی - محبوبیت - التهاب
آخرین اخبار سرویس:

این گیاه پودر کننده سنگ کلیه، کاهش التهاب و درد آرتریت است!

این گیاه پودر کننده سنگ کلیه، کاهش التهاب و درد آرتریت است!