مطالب مرتبط:
چرا ارتش اسراییل از خان یونس عقب نشینی کرد؟ |
چرا ارتش اسراییل از خان یونس عقب نشینی کرد؟
چرا ارتش اسراییل از غزه عقب نشینی کرد؟
ارتش اسراییل یک جنایت را گردن گرفت
ارتش اسراییل یک جنایت را گردن گرفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 فروردین 1403 ساعت 08:552024-04-11بين الملل

چرا ارتش اسراییل از خان یونس عقب نشینی کرد؟


نماینده حماس در یادداشتی عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از خان یونس پس از بیش از 50 روز جنایتِ بی نتیجه را نشانگر شکست نظامی و راهبردی آن در تحمیل واقعیتی میدانی به غزه عنوان کرد.

- نماینده حماس در یادداشتی عقب نشینی ارتش رژیم صهیونیستی از خان یونس پس از بیش از 50 روز جنایتِ بی نتیجه را نشانگر شکست نظامی و راهبردی آن در تحمیل واقعیتی میدانی به غزه عنوان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیش رو یادداشت اختصاصی یوسف حمدان نماینده حماس در الجزایر برای خبرگزاری مهر درخصوص بررسی ابعاد خروج ارتش رژیم صهیونیستی از خان یونس است که در ادامه می خوانید: خروج ناگهانی اشغالگران از خان یونس پس از کمین منطقه الزنه که طی آن مقاومت نظامیان اشغالگر را به دام انداخت و زیان های فراوانی را به آن ها وارد آورد، به منزله اعلام شکست و ناکامی اشغالگران در پایان مأموریت خان یونس مبنی بر دستیابی به فرماندهان حماس یا بازگرداندن اسیران و در پی آن یورش به رفح است.

اشغالگران گمان کردند که از طریق ماندن در خان یونس و از گذر اِعمال فشار به مرکز فرماندهی میدانی که برای جنبش حماس در این منطقه متصور بودند به جنبش حماس فشار خواهند آورد.

دلاوری های مقاومت در خان یونس و تمامی مناطق نوار غزه قدرت جنبش حماس و شاخه نظامی آن را در بازیابی خود در منطقه هایی که اشغالگران گمان


برچسب ها: ارتش رژیم صهیونیستی - خان یونس - رژیم صهیونیستی - نماینده حماس - صهیونیستی - عقب نشینی - یونس
آخرین اخبار سرویس:

چرا ارتش اسراییل از خان یونس عقب نشینی کرد؟

چرا ارتش اسراییل از خان یونس عقب نشینی کرد؟