مطالب مرتبط:
دردسر مقام پارلمان آلمان بعد از توییت انتقادی از اسراییل
رایزنی امیرعبداللهیان و وزیر خارجه آلمان درباره حمله موشکی ایران به اسراییل
گفت وگوی وزرای خارجه آمریکا، آلمان و انگلیس درباره حمله تنبیهی ایران علیه اسراییل
اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسراییل درباره پاسخ به ایران/ گفتگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
اختلاف شدید میان اعضای کابینه نتانیاهو درباره حمله ایران/ هشدار مهم آمریکا به اسراییل درباره پاسخ به ایران/ گفت وگوی وزرای خارجه آمریکا انگلیس و آلمان درباره اوضاع خاورمیانه/ احضار سفیر و کاردار ایران از سوی وزارت خارجه فرانسه و انگلیس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 فروردین 1403 ساعت 13:102024-04-15بين الملل

آلمان: اسراییل باید دیپلماسی را دنبال کند


وزارت خارجه آلمان روز دوشنبه ضمن تغییر دادن جای متجاوز و قربانی در حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، خواستار خویشتن داری طرفین و کاهش تنش شد.

- در ادامه حمایت های کور کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی در تجاوز جنایتکارانه به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، این بار برلین به انتقاد از پاسخ تنبیهی تهران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، وزارت امور خارجه آلمان امروز (دوشنبه) ضمن تلاش برای تغییر دادن جای متجاوز و قربانی در حمله صهیونیست ها به خاک ایران در سوریه، خواستار خویشتن داری طرفین و کاهش تنش شد.

به نوشته وبگاه شبکه الجزیره ، در این بیانیه ادعا شده است: اسراییل حق دفاع از خود را دارد و حمله ایران وضعیت تنش ها در منطقه خاورمیانه را تشدید کرده است .

این وزارتخانه درباره پاسخ گسترده موشکی و پهپادی ایران به اشغالگران مدعی شد: رژیم ایران با حمله اخیر خود به اسراییل منطقه را به لبه پرتگاه رسانده و باعث انزوای تهران شده است .

طبق این گزارش، برلین اما تصریح کرد: ما خواستار خویشتن داری و تنش زدایی هستیم و برای این امر با اسراییل و کشورهای منطقه ارتباط برقرار می کنیم .

این بیانیه همچنین می افزاید: اسراییل باید برای حفظ پیروزی دفاعی که در جریان حمله ایران به دست آورد، دیپلماسی را دنبال کند .


برچسب ها: ایران - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - سفارت جمهوری اسلامی ایران - اسراییل - خویشتن داری - وزارت امور خارجه آلمان
آخرین اخبار سرویس:

آلمان: اسراییل باید دیپلماسی را دنبال کند

آلمان: اسراییل باید دیپلماسی را دنبال کند