مطالب مرتبط:
ارائه خدمات درمانی تمام وقت در بیمارستان های تامین اجتماعی مازندران در ایام نوروز
93 هزار نفر در نوروز از خدمات درمانی اورژانس های فارس بهرمند شدند
خدمت رسانی به 10 هزار بیمار در بیمارستان های فارس
نارضایتی مردم از خدمات دهی بیمارستان کوثر سنندج + فیلم
32 هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 19:302024-03-27پزشكي

ارائه خدمات درمانی به بیش از 93 هزار نفر در بیمارستان های فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارائه خدمات درمانی به 93 هزار و 57 بیمار در بازه زمانی 29 اسفند تا 7 فروردین در بیمارستان های استان فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ارائه خدمات درمانی به 93 هزار و 57 بیمار در بازه زمانی 29 اسفند تا 7 فروردین در بیمارستان های استان فارس خبر داد.

سیدوحید حسینی امروز، 8 فروردین در حاشیه نشست نورزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در بازه زمانی مذکور، 93 هزار و 57 بیمار به اورژانس مراکز آموزشی درمانی و بیمارستان های استان مراجعه و خدمت درمانی خود را دریافت کردند و 2 هزار و 285 عمل جراحی نیز انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این بازه زمانی، 11هزار و 907 بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مکان های عمومی، مراکز بین راهی و سامانه های آبرسانی استان فارس انجام شد که با معرفی 184 مرکز متخلف به مراجع قضایی استان، تعطیلی 24 مرکز متخلف در موازین بهداشتی و معدوم سازی بیش از 5 هزار و 913 کیلوگرم لیتر مواد غذایی و آشامیدنی غیربهداشتی همراه بود.

حسینی در ادامه از خدمت رسانی به 57 هزار و 604 مراجعه کننده به مراکز خدمات جامع سلامت استان فارس و ویزیت توسط پزشک از ابتدای فعالیت ستاد سلامت نوروزی تا هفتمین روز از سال جدید خبر داد.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی شیراز - بیمارستان های استان - دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی شیراز - رییس دانشگاه علوم پزشکی - بازه زمانی - بیمارستان
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات درمانی به بیش از 93 هزار نفر در بیمارستان های فارس

ارائه خدمات درمانی به بیش از 93 هزار نفر در بیمارستان های فارس