مطالب مرتبط:
چه کسانی می توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس شرکت کنند؟
چه کسانی می توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند؟
چه کسانی می توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند؟
اسامی 22 حوزه در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم/ شرایط رأی دادن اعلام شد
اسامی 22 حوزه در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 فروردین 1403 ساعت 16:002024-04-04سياسي

چه کسانی می توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شرکت کنند؟


رییس ستاد انتخابات کشور خواستار اطلاع رسانی دقیق در مورد افراد واجد شرایط شد که در این مرحله می توانند رای بدهند و تصریح کرد: کسانی که در دور اول در همان حوزه انتخابیه رای داده اند یا کسانی در مرحله اول انتخابات در هیچ حوزه و شهرستانی شرکت نکرده باشند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، رییس ستاد انتخابات کشور گفت شرط حضور در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی آن است که فرد یا در مرحله اول رای نداده باشد یا صرفا در همان حوزه راه یافته به مرحله دوم، شرکت کند.

سید محمد تقی شاهچراغی در نشست وبیناری ستاد انتخابات کشور با ستاد انتخابات استان های برگزار کننده مرحله دوم، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات در 22 حوزه برای مشخص شدن نمایندگان 45 کرسی از بین 90 نفر برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری رضایت رهبر معظم انقلاب اسلامی از برگزاری امن انتخابات، از حضور آگاهانه مردم قدردانی کرد و افزود: حضور آگاهانه، هوشمندانه و زمان شناسانه مردم در انتخابات با وجود تلاش های دشمن برای به حاشیه بردن انتخابات، ستودنی است.

معاون سیاسی وزیر کشور در ادامه درباره شیوه برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در هشت حوزه انتخابیه که 2 کرسی آن به مرحله دوم رسیده است، انتخابات به شکل تمام الکترونیک خواهد بود.


برچسب ها: انتخابات - ستاد انتخابات کشور - ستاد انتخابات - رییس ستاد انتخابات کشور - مرحله دوم - مرحله - رییس ستاد انتخابات
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی می توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شرکت کنند؟

چه کسانی می توانند در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم شرکت کنند؟