مطالب مرتبط:
فیلیپین: ایران 18 ملوان نفتکش سنت نیکلاس را آزاد کرد
خوشه های خشم در ایران و آمریکا / راه توسعه ای جز اقتصاد آزاد وجود دارد؟
جهش ناگهانی قیمت ارز در بازار آزاد
علم و شبه علم در گفت وگو با موسی غنی نژاد(6)/ آلمان چرا علیه «اقتصاد آزاد» موضع گرفت؟ نازیسم و هیتلر از دل کدام مکتب اقتصادی بیرون آمد؟
واژگونی پژو پارس در آزاد راه قزوین-زنجان  4 کشته و مصدوم بر جای گذاشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 16:502024-03-27اقتصادي

فیلیپین : ایران 18 ملوان نفتکش سنت نیکلاس را آزاد کرد


وزارت خارجه فیلیپین روز چهارشنبه اعلام کرد 18 ملوان این کشور که در نفتکش سنت نیکلاس حضور داشتند، به سلامت به کشور خود بازگشته اند.

- قیمت واقعی دلار اعلام شد/ تا یک ماه دیگر نرخ دلار به این عدد می رسد بیشترین سود سپرده در کدام بانک پرداخت می شود /سود 100 میلیون سپرده چقدر است؟ موش غول پیکری که در مترو نیویورک پیدا شده را ببینید / پلیس سعی می کند زنده بگیردش (فیلم) ثروتمندترین عرب جهان اهل این کشور است /میزان ثروت این عرب را ببینید عکسی از وریا غفوری و خانواده اش که به تازگی منتشر شده / همه درباره زیبایی های یک خانواده حرف می زنند (+عکس) جزییات فوت چوپان و 120 گوسفند در کانتینر یک تریلی در اصفهان جابه جایی نزدیک به 2 میلیون مسافر هوایی در نیمه نخست تعطیلات نوروزی 1403 معاون وزیر نفت : در مرز های کشور گازوییل لیتری 25 تا 30 هزار تومان به فروش می رسد/ بارنامه جعلی صادر می شود، بدون اینکه باری جابه جا شده باشد حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود اوکراین چگونه از تلفن های همراه برای مقابله با پهپاد های انتحاری روسیه استفاده می کند (+عکس) برای حفظ کاهش وزن افراد در ماه رمضان موارد زیر باید رعایت شود ذوق کودک فلسطینی از پخت نان (فیلم) چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنو


برچسب ها: کشور - خانواده - فیلیپین - تعطیلات نوروزی - معاون وزیر نفت - میلیون - مترو نیویورک
آخرین اخبار سرویس:

فیلیپین : ایران 18 ملوان نفتکش سنت نیکلاس را آزاد کرد

فیلیپین : ایران 18 ملوان نفتکش سنت نیکلاس را آزاد کرد