مطالب مرتبط:
رکوردشکنی نیروگاه اتمی بوشهر در تولید برق هسته ای
رکوردشکنی نیروگاه اتمی بوشهر در تولید برق هسته ای
تأکید استاندار بوشهر بر تسریع در نصب و راه اندازی نیروگاه های برق خورشیدی
بازگشت دوباره خاموشی ها|نیروگاه های حرارتی در پایان خط| خسارت خاموشی ها 100 برابر هزینه تولید برق
استخدام کارشناس تولید، کارشناس تضمین کیفیت، کارشناس حسابداری و کارشناس برق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 فروردین 1403 ساعت 14:152024-03-20سياسي

رکوردشکنی نیروگاه اتمی بوشهر در تولید برق هسته ای


معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی ویدیویی فرارسیدن سال 1403 شمسی را به ملت بزرگ ایران اسلامی تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی همزمان با فرارسیدن سال 1403 شمسی در پیام ویدیویی که در صفحه خود در پیام رسان بله منتشر کرد؛ با اشاره به مهم ترین اقدامات و دستاوردهای سازمان انرژی اتمی ایران در سال 1402 به شرح برنامه های صنعت هسته ای در سال 1403 با محوریت شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم پرداخت.

وی اظهار کرد: فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی را خدمت ملت بزرگ و شریف ایران و نیز خانواده بزرگ و پرافتخار صنعت هسته ای جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور تبریک و تهنیت عرض می کنم.

از خداوند متعال قبولی طاعات و عبادات شما عزیزان را مسالت دارم و امیدوارم در ایام باقی مانده از ماه مبارک رمضان همواره موفق باشید و بتوانید از مواهب این ایام پربرکت، بهره فراوان ببرید.

اسلامی افزود: سال 1402 را در حالی پشت سر گذاشتیم که حمله غیرانسانی رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه در منطقه و اتفاقات رخ داده شده را شاهد بودیم.

این رویکرد جاهلانه صهیونیست ها نشان داد که سازمان های بین المللی تحت سلطه و تاثیرپذیری از قدرت های غربی، بر پایه قوانین و ضوابط حقوق بین الملل عمل نمی کنند و ظلم و تجاوز تحت پوشش حمایت از جریان استکباری، متاسفانه در ج


برچسب ها: سازمان انرژی اتمی ایران - سازمان انرژی اتمی - ایران - اسلامی - صنعت هسته ای - رییس سازمان انرژی اتمی - ملت بزرگ ایران اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

رکوردشکنی نیروگاه اتمی بوشهر در تولید برق هسته ای

رکوردشکنی نیروگاه اتمی بوشهر در تولید برق هسته ای