مطالب مرتبط:
نقره داغ شدن مدیر متخلف کشتارگاه مرغ در تویسرکان
جریمه 13 میلیاردی قاچاقچی ارز در جلفا
جریمه 313 میلیاردی مالک خودروی بنز
16 کافی شاپ و اغذیه فروشی متخلف در مشهد پلمب شد
پلمب 16 کافی شاپ و اغذیه فروشی متخلف در مشهد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 فروردین 1403 ساعت 10:552024-04-06اقتصادي

جریمه کشتارگاه مرغ متخلف درتویسرکان/ جریمه 10 میلیاردی برای قاچاق سوخت در مشهد


جریمه کشتارگاه مرغ متخلف در تویسرکان و جریمه 10 میلیاردی برای قاچاق سوخت در مشهد از اخبار امروز تعزیرات در استان ها بود.

- جریمه کشتارگاه مرغ متخلف در تویسرکان و جریمه 10 میلیاردی برای قاچاق سوخت در مشهد از اخبار امروز تعزیرات در استان ها بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی مدنی مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده تخلف قاچاق سوخت به میزان 32 هزار و 600 لیتر گازوییل به ارزش پنج میلیارد و 260 میلیون ریال در شعبه دهم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، متهم را به پرداخت 10 میلیارد و 519 میلیون ریال معادل 2 برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

مدنی گفت: شعبه همچنین متهم را برای خودرو حامل سوخت به پرداخت پنج میلیارد و 260 میلیون ریال معادل ارزش سوخت کشف شده و در مجموع به پرداخت 15 میلیارد و 778 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: مأموران پلیس اقتصادی شهرستان مشهد در بازرسی از یک دستگاه خودروی تریلی نفتکش در محور مشهد-زاهدان این تخلف را کشف و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.


برچسب ها: تعزیرات حکومتی خراسان رضوی - میلیارد - تعزیرات حکومتی - مدیرکل تعزیرات حکومتی - قاچاق سوخت - تعزیرات - کشتارگاه مرغ
آخرین اخبار سرویس:

جریمه کشتارگاه مرغ متخلف درتویسرکان/ جریمه 10 میلیاردی برای قاچاق سوخت در مشهد

جریمه کشتارگاه مرغ متخلف درتویسرکان/ جریمه 10 میلیاردی برای قاچاق سوخت در مشهد