مطالب مرتبط:
کشف محموله 420 کیلوگرمی تریاک از خودروی لکسوس
آیا تریاک برای کاهش بیماری ها مفید است؟
تریاک فروشی یک زن تهرانی به معروف ترین روش مردان!
سارا تریاکی با 6 کیلو تریاک سوار بر موتور دستگیر شد
زنی که با موتور تریاک فروشی می کرد، دستگیر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 ساعت 10:502024-04-18حوادث

کشف تریاک در مرز سراوان


فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، گفت: با اشراف اطلاعاتی مرزبانان هنگ مرزی سراوان، از ورود 300 کیلوگرم مواد افیونی به داخل کشور جلوگیری شد.

- فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان، گفت: با اشراف اطلاعاتی مرزبانان هنگ مرزی سراوان، از ورود 300 کیلوگرم مواد افیونی به داخل کشور جلوگیری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری پلیس، سردار رضا شجاعی در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان هنگ مرزی سروان با کار گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از قاچاق محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی به عمق کشور در حوزه استحفاظی این شهرستان دست یافتند.

وی افزود: در پی کسب این خبر چند تیم پوششی و عملیاتی وارد عمل شدند و با کنترل نامحسوس محل عبور قاچاقچیان، خودروی متعلق به اعضای این باند را در حال جابه جایی محموله سنگین مواد مخدر در یکی از مسیرهای فرعی شناسایی و تحت نظر گرفتند.

سردار شجاعی اظهار کرد: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب، مواد مخدر را از نقطه صفر مرزی به داخل کشور منتقل کنند طی عملیاتی ضربتی و غافگیرانه مرزداران علیه قاچاقچیان، موفق شدند خودروی آنها را توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزبانان جان بر کف در این عملیات ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، دو قبضه سلاح، مقدار 300 کیلوگرم مواد مخدر شامل؛ 298 کیلوگرم ت


برچسب ها: فرمانده مرزبانی - اشراف اطلاعاتی - اطلاعاتی - مرزبانان - هنگ مرزی - مواد افیونی - سراوان
آخرین اخبار سرویس:

کشف تریاک در مرز سراوان

کشف تریاک در مرز سراوان