مطالب مرتبط:
پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان در دامغان برگزار می شود
قوه قضاییه با برگزاری دادگاه های علنی کاملاً موافق است
دادگاه مربی فوتبال متجاوز برگزار شد | متهم : همه چیز شوخی بود
اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در لفور سوادکوه شمالی برگزار شد
آیین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای در شهرری برگزار شد+فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 14:402024-04-27سياسي

2 دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می شود


رییس کل دادگستری استان سمنان از برگزاری اولین دادگاه علنی برخط امسال در شهرستان مهدیشهر خبر داد و گفت: این دادگاه فردا برگزار می شود.

- ایسنا/سمنان رییس کل دادگستری استان سمنان از برگزاری اولین دادگاه علنی برخط امسال در شهرستان مهدیشهر خبر داد و گفت: این دادگاه فردا برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری 8 اردیبهشت ماه اظهار کرد: یکی از مأموریت های رییس قوه قضاییه به مسئولان قضایی برگزاری دادگاه علنی برخط است و دستگاه قضایی استان سمنان با جدیت لازم اجرای این موضوع را در دستور کار قرارداده تا اطلاع مردم از رسیدگی به پرونده ها و نظارت بر عملکرد دادگاه ها به درستی انجام شود.

وی ادامه داد: در همین راستا مسئولان حوزه های قضایی سراسر استان مکلف هستند برگزاری دادگاه علنی برخط را از شعب حقوقی و کیفری پیگیری کنند.

وی اضافه کرد: این دادگاه علنی برخط روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه رأس ساعت 9:30 صبح در شعبه اول دادگاه عمومی شهرستان مهدیشهر با موضوع تغییر نام به ریاست قاضی محمد ذاکری نیا برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری گفت: امکان مشاهده و حضور مجازی عموم مردم در این دادگاه وجود دارد و با زیر ساخت های مطمئن و مناسبی که در قوه قضاییه راه اندازی شده است نیاز به حضور فیزیکی نیست.


برچسب ها: دادگاه - برگزار - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان سمنان - استان سمنان - رییس کل دادگستری - شهرستان مهدیشهر
آخرین اخبار سرویس:

2 دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می شود

2 دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می شود