مطالب مرتبط:
محمدبیگی: قانون جوانی جمعیت ترمز سقوط کاهش جمعیتی را کشید
قانون جوانی جمعیت ترمز سقوط کاهش جمعیتی را کشید
کاهش آمار طلاق در فارس
کاهش آمار طلاق در فارس
قانون جوانی جمعیت و ماراتن دو ساله وزارت بهداشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 12:052024-05-19سياسي

لاجوردی: قانون جوانی جمعیت توانست آمار طلاق را کاهش دهد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمارها حاکی است که میزان طلاق در چندین استان از جمله تهران نسبت به سال گذشته کاهش یافته که می توان این را از دستاوردهای قانون جوانی جمعیت نامید.

- نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آمارها حاکی است که میزان طلاق در چندین استان از جمله تهران نسبت به سال گذشته کاهش یافته که می توان این را از دستاوردهای قانون جوانی جمعیت نامید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره سادات لاجوردی در نشست فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده به مناسبت فرارسیدن سومین سالروز تصویب قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده بیان کرد: سی ام اردیبهشت ماه روز ابلاغ سیاست های کلی جمعیت از سوی رهبری است و به همین مناسبت این روز را روز ملی جمعیت نام گذاری کردند در سیاست هایی که رهبر انقلاب ابلاغ کردند و مواردی مانند افزایش و جوانی جمعیت، افزایش نرخ باروری به بیش از سطح جانشینی، رفع موانع و کاهش سن ازدواج، اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران، تحکیم بنیان خانواده اشاره شده است و مجلس شورای اسلامی تلاش کرد با تصویب قانون جوانی جمعیت به این اهداف جامعه عمل بپوشاند در قانون آنچه که برای تحقق این سیاست ها لازم است پیش بینی شده است.


برچسب ها: نماینده مردم تهران در مجلس - جمعیت - نماینده مردم تهران - مجلس شورای اسلامی - جوانی - نماینده مردم - شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

لاجوردی: قانون جوانی جمعیت توانست آمار طلاق را کاهش دهد

لاجوردی: قانون جوانی جمعیت توانست آمار طلاق را کاهش دهد