مطالب مرتبط:
گشت ارشاد در بحران اقتصادی راه اندازی می شود؟ / اولویت دولت؛ مردم یا حجاب؟
اولویت اول نتانیاهو فاش شد!
گشت ارشاد در بحران اقتصادی راه اندازی می شود؟ / اولویت دولت؛ مردم یا حجاب؟
شهرداری های چهارمحال و بختیاری اجرای طرح های اقتصادی را در اولویت قرار دهند
اولویت مجلس دوازدهم در سطح خرد، باید حل معضلات اقتصادی و مسائل فرهنگی جامعه باشد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 ساعت 15:052024-05-08اقتصادي

اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد اصانلو رییس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی زمان رسیدگی به پرونده ها را کاهش داده است گفت: - رییس سازمان تعزیرات حکومتی اولویت این سازمان را مبارزه قاطعانه با قاچاق کالا و حضور موثر در بازار دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد اصانلو رییس سازمان تعزیرات حکومتی در دیدار با استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه سازمان تعزیرات حکومتی زمان رسیدگی به پرونده ها را کاهش داده است گفت: سال گذشته 17 هزار پرونده قاچاق وارد تعزیرات هرمزگان شده بود که به 99 درصد آن رسیدگی شد و هم اکنون رسیدگی به پرونده ها را به کمتر از 15 روز رسانده است.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی به بحث نظارت بر تولید، مبادی ورودی و شرکت های وارد کننده اشاره کرد و گفت: سازمان تعزیرات به دنبال این است که به بازار ثبات ببخشد و در عرضه و خرده فروشی ها نظارت جدی داشته باشد تا در سطح بازار حس شود.

اصانلو با اشاره به کمبود تجهیزات و ابنیه در تعزیرات استان هرمزگان، نداشتن تجهیزات را میراث گذشتگان دانست و گفت: از مجموع ساختمان های تعزیرات استان هرمزگان تنها یک ملک متعلق به تعزیرات است و بقیه به صورت امانی و استیجاری در اختیار این اداره کل قرار گرفته است.


برچسب ها: سازمان تعزیرات حکومتی - رییس سازمان تعزیرات حکومتی - سازمان تعزیرات - تعزیرات حکومتی - تعزیرات - سازمان - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است

اولویت تعزیرات، حضور موثر در بازار است