مطالب مرتبط:
توجه و احترام به محیط زیست از کودکی آموزش داده شود
دشتی پر از شاهین های شکاری در تهران / شکارچیان در کمین و سازمان محیط زیست بی خبر / احتمالا بخشی از تجارت غیرقانونی شاهین از این جا آغاز می شود (فیلم)
آموزش و پرورش در حوزه محیط زیست کم کاری کرده است
کم کاری نهادهای آموزشی در حوزه آموزش محیط زیست
هر فرد می تواند سفیر محیط زیست باشد/ اعمال فرهنگ سازی راه حلی برای حفظ محیط زیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 17:202024-04-23اجتماعي

دولت، یارانه حمل ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود


در برخی شهرها تعداد خودروها نسبت به ظرفیت آن بسیار بیشتر است و باید توسعه حمل و نقل عمومی جدی گرفته شود و کیفیت نیز ارتقاء یابد و لازم است دولت در این زمینه یارانه توسعه کمی و کیفی حمل و نقل عمومی را افزایش دهد.

- رییس شورای عالی استانها گفت: در برخی شهرها تعداد خودروها نسبت به ظرفیت آن بسیار بیشتر است و باید توسعه حمل و نقل عمومی جدی گرفته شود و کیفیت نیز ارتقاء یابد و لازم است دولت در این زمینه یارانه توسعه کمی و کیفی حمل و نقل عمومی را افزایش دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام دبیری امروز در نشست مشترک با معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، گفت: امروزه تعریف باسواد نسبت به چند سال گذشته تغییر کرده است، زمانی فردی خواندن و نوشتن بلد بود باسواد بود؛ اما امروزه اینطور نیست.

وی افزود: چند سال پیش در تعریف سواد 12 مهارت تعریف شده بود که یکی از مهمترین آنها محیط زیست است چند سال بعد پا را فراتر گذاشتند و بحث عملیاتی شدن به تعریف باسواد اضافه شد یعنی هر کسی باید از آموخته های خود استفاده کرده تا تغییری ایجاد کند حالا آیا سیستم آموزشی ما با این تعریف همخوانی دارد؟ دبیری تأکید کرد: باید تغییرات اساسی اتفاق بیفتد به ویژه در زمینه محیط زیست، باید مسایل محیط زیستی از کودکی آموزش داده شود چون در سن بزرگسالی تاثیری ندارد.


برچسب ها: حمل و نقل عمومی - توسعه حمل و نقل عمومی - حمل و نقل - توسعه حمل و نقل - عمومی - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - تعداد خودروها
آخرین اخبار سرویس:

دولت، یارانه حمل ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود

دولت، یارانه حمل ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود