مطالب مرتبط:
قیمت روز ارز های دیجیتال 29 اردیبهشت 1403
پیش بینی قیمت سکه امروز 29 اردیبهشت 1403
خبر مهم از زمان واریز حقوق معلمان امروز 29 اردیبهشت ماه 1403
جدول افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت 1403 را اینجا ببینید
قیمت سکه و طلا امروز شنبه 29 اردیبهشت 1403/ جدول
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 19:002024-05-18سياسي

پایان تیرماە 1403 آخرین زمان برای هزینە کرد اعتبارات عمرانی در کردستان


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان پایان تیرماە سال جاری را آخرین زمان برای هزینه کرد اعتبارات عمرانی در استان اعلام کرد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان پایان تیرماە سال جاری را آخرین زمان برای هزینه کرد اعتبارات عمرانی در استان اعلام کرد.

اکبر محمدی امروز (29اردیبهشت) در جلسە شورای برنامەریزی استان کردستان اظهار کرد: برای نخستین بار است کە دولت در استانی های سردسیر تنخواهی را ابلاغ کردە تا اقدامات عمرانی در فصول گرم سال بەسرانجام برسد.

محمدی عنوان کرد: از آنجایی کە مطالبات دستگاه های اجرایی بر اساس حکم قضایی برداشت می شود، لازم است کە مدیران دستگاەهای اجرایی نگاهی متعهدانە به اعتبارات داشته باشند و تدابیر لازم را برای هزینە کرد آن اتخاذ کند.

وی آخرین مهلت هزینەکرد اعتبارات عمرانی در استان را تا پایان تیرماە اعلام کرد و افزود: اعتبارات اختصاص یافتە باید در اجرای پروژەهای مهم بە کار گرفتە شود، همچنین مدیران اجرایی موظف هستند کە نسبت بە پرداخت مطالبات از منابع داخلی استفادە کنند.

محمدی در پایان بە نرخ رشد اقتصادی استان در سال جاری اشارە و خاطرنشان کرد: نرخ رشد اقتصادی 1403 در استان کردستان حدود 8 درصد اعلام شدە این در حالی است کە نرخ رشد اقتصادی در سال گذشتە 5.


برچسب ها: اعتبارات عمرانی - سازمان مدیریت و برنامه ریزی - اعتبارات - استان کردستان - استان - کردستان - رییس سازمان مدیریت
آخرین اخبار سرویس:

پایان تیرماە 1403 آخرین زمان برای هزینە کرد اعتبارات عمرانی در کردستان

پایان تیرماە 1403 آخرین زمان برای هزینە کرد اعتبارات عمرانی در کردستان