مطالب مرتبط:
سردار فدوی: صهیونیست ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند و باید تنبیه اساسی می شدند
بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است!
نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده»
امام جمعه بیرجند: اجرای قانون اساسی در حوزه های مختلف لازم است
نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 17:402024-04-25سياسي

بحرینی: چندجانبه گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است


سفیر و نماینده ایران نزد سازمان های بین المللی در ژنو در 24 آوریل، «روز جهانی چندجانبه گرایی و دیپلماسی برای صلح» گفت چندجانبه گرایی و دیپلماسی ستون های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی هستند.

- سفیر و نماینده ایران نزد سازمان های بین المللی در ژنو در 24 آوریل، روز جهانی چندجانبه گرایی و دیپلماسی برای صلح گفت چندجانبه گرایی و دیپلماسی ستون های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین المللی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بحرینی در سخنانی در مراسمی به این منظور گفت: رویکرد مشترک بین کشورها، مبتنی بر احترام متقابل، گفت وگو و همکاری، برای رسیدگی به چالش های پیچیده جهانی و حفظ آن ضروری است.

وی با انتشار این پیام در حساب کاربری خود در شبکه مجازی ایکس اظهار کرد که با مشارکت در دیپلماسی چندجانبه، کشورها می توانند اجماع و اعتمادسازی کنند و زمینه های مشترک را برای حل و فصل مناقشات به صورت مسالمت آمیز بیابند و از تشدید تنش ها در برخی کشورها جلوگیری کنند.

بحرینی همچنین گفت بازگشت قاطع به چندجانبه گرایی و قوانین بین المللی از طریق همکاری با یکدیگر از طریق نهادهای ایجاد شده، پایبندی به هنجارهای مورد توافق و پذیرش فراگیری نهفته در آن است .


برچسب ها: دیپلماسی - سازمان های بین المللی - منشور سازمان ملل متحد - بین المللی - قوانین بین المللی - سازمان ملل متحد - گرایی
آخرین اخبار سرویس:

بحرینی: چندجانبه گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است

بحرینی: چندجانبه گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است