موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
کلاهبرداری 60 هزار میلیاردی به بهانه سرمایه گذاری رمز ارز| صدور وضعیت اعلان قرمز برای 6 مجرم فراری
استقلال نکونام از پرسپولیس یحیی عبور کرد
رمز و راز پرنده | پرنده خوشبختی امروز چه پیامی برایتان دارد؟
بذرپاش: ساخت مسکن از مرز 2 میلیون و 600 هزار واحد عبور کرد
ساخت مسکن از مرز 2 میلیون و 600 هزار واحد عبور کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 ساعت 13:152024-05-18فناوري

چقدر طول می کشد تا هکرها رمز عبور شما را بشکنند؟


هکرها می توانند یک رمز عبور ساده 8 نویسه ای را فقط در عرض 37 ثانیه بشکنند؛ اما شکستن یک رمز عبور 16 کاراکتری بیش از یک قرن طول می کشد.

- هکرها می توانند یک رمز عبور ساده 8 نویسه ای را فقط در عرض 37 ثانیه بشکنند؛ اما شکستن یک رمز عبور 16 کاراکتری بیش از یک قرن طول می کشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از آنا؛ به گفته شرکت فناوری اطلاعات هیو سیستمز (Hive Systems)، به روزرسانی رمز عبور به گونه ای که طولانی تر و حاوی ترکیبی از حروف، اعداد و نمادها باشد، می تواند زمان شکستن آن توسط هکرها را افزایش دهد.

این شرکت جدول رمز عبور 2024 خود را منتشر کرد که زمان مورد نیاز برای هک رمز عبور را با استفاده از بهترین سخت افزار در دسترس مصرف کننده نشان می دهد.

رمزهای عبور آزمایش شده نیز به صورت تصادفی تولید می شوند.

در ادامه می توانید مدت زمان لازم برای شکستن رمزعبورهای مختلف توسط هکرها را مشاهده کنید: بسیاری از وب سایت ها در حال حاضر به رمز عبور حداقل 8 کاراکتری با ترکیبی از حروف، اعداد یا نمادها نیاز دارند، اما کارشناسان می گویند که ممکن است به ارتقای این رمزها نیاز داشته باشیم، زیرا رمز عبور طولانی تر مجموعه ای از ترکیب های احتمالی بسیار بزرگ تر را برای حدس زدن هکرها ارائه می کند.


برچسب ها: رمز عبور - عبور - هکرها - فناوری اطلاعات - زمان - ثانیه - مصرف کننده
آخرین اخبار سرویس:

چقدر طول می کشد تا هکرها رمز عبور شما را بشکنند؟

چقدر طول می کشد تا هکرها رمز عبور شما را بشکنند؟