مطالب مرتبط:
پایگاه امداد و نجات بین شهری در خراسان جنوبی افتتاح شد
فیلم | پنج پایگاه جدید امداد و نجات در زنجان امسال احداث می شود
دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
استاندار خراسان جنوبی: شاهد حضور گسترده مردم در شعب اخذ رای هستیم
استاندار خراسان جنوبی: شاهد حضور پررنگ مردم در شعب اخذ رای هستیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 12:002024-05-11اقتصادي

پایگاه امداد و نجات بین شهری در خراسان جنوبی افتتاح شد


پایگاه امداد و نجات بین شهری قهستان خراسان جنوبی به مناسبت هفته هلال احمر و با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اول رییس جمهور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهار پروژه عمرانی همزمان با هفته گرامیداشت هلال احمر در شهرستان های درمیان، بیرجند و نهبندان افتتاح یا کلنگ زنی می شود که پایگاه امداد و نجات قهستان در شهرستان درمیان یکی از این پروژه هاست و با سه هزار متر مربع مساحت زمین اهدایی توسط خیر، 218 متر مربع زیربنا و با مجموع اعتبار 37 میلیارد ریال روز شنبه به بهره برداری رسید.

معاون اول رییس جمهور و رییس جمعیت هلال احمر به صورت ارتباط تصویری در مراسم افتتاح همزمان بیش از 50 پروژه هلال احمر در سراسر کشور حضور داشتند.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با حضور در شهرستان درمیان به همراه مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان، فرماندار درمیان، امام جمعه قهستان و خانواده خیر در این مراسم شرکت کردند.

12 میلیارد و 560 میلیون ریال اعتبار از سوی جمعیت هلال احمر برای احداث این پایگاه هزینه و زمین آن از طرف خیر اهدا شده است.

کلنگ زنی ساختمان شعبه هلال احمر درمیان با زیربنای 358 متر مربع و اعتبارات تخصیصی، کلنگ زنی پایگاه امداد و نجات مزار سید علی (ع) نهبندان با متراژ 130 متر مربع و اعتبار هشت میلیارد و 600 میلیون ریال و افت


برچسب ها: پایگاه امداد و نجات - هلال احمر - جمعیت هلال احمر - معاون اول رییس جمهور - خراسان جنوبی - امداد و نجات - شهرستان درمیان
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه امداد و نجات بین شهری در خراسان جنوبی افتتاح شد

پایگاه امداد و نجات بین شهری در خراسان جنوبی افتتاح شد