مطالب مرتبط:
فال عشق امروز دوشنبه 24 اردیبهشت 1403 | یک شروع عاشقانه در انتظار توست+ تفسیر دقیق
اوسمار ویرا و همسرش | عاشقانه اوسمار ویرا و همسرش در روز مادر
عکس/ ژست عاشقانه سر سنگین ارسطو پایتخت در کنار همسرش
عاشقانه مربی پرسپولیس برای 2 زن سوژه شد +عکس
عاشقانه مربی پرسپولیس برای 2 زن سوژه شد +عکس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 15:502024-05-13دانش

فضا؛ یک عاشقانه سخت


مدیر عامل یکی از شرکت های فعال در حوزه فضا از صنعت فضایی با عنوان «عاشقانه سخت» یاد کرد و گفت: توسعه این صنعت منجر به ایجاد زیر ساخت هایی برای پرورش بهتر مهندسان خواهد شد.

- مدیر عامل یکی از شرکت های فعال در حوزه فضا از صنعت فضایی با عنوان عاشقانه سخت یاد کرد و گفت: توسعه این صنعت منجر به ایجاد زیر ساخت هایی برای پرورش بهتر مهندسان خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر آزاده کبریایی، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی فضایی دانشگاه صنعتی شریف در رویداد ملی فضایی که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، دلیل برگزاری این رویداد را برگزاری مدرسه تابستانی در کشور روسیه دانست و گفت: در این رویداد دانشجویان ما آمادگی لازم را نداشتند؛ از این رو تلاش کردیم تا رویدادهای مقدماتی را برای دانشجویان برگزار کنیم.

وی حضور خود در علم و فناوری فضایی را مربوط به شرکت خود در مسابقات دانشجویی در سال 86 عنوان کرد و یادآور شد: افرادی که از دل رویدادها در حوزه ای گام بر می دارند، موفقیت هایی را کسب خواهند کرد کبریایی با بیان اینکه معمولا هر امر دست نیافتنی برای بشر جالب و دوست داشتنی است، خاطرنشان کرد: از این رو است که دانشمندان و فیلسوفان و عالمان برای ما مقدس هستند، چون در خصوص ناشناخته ها مطالعه می کنند.


برچسب ها: دانشگاه صنعتی شریف - دانشگاه صنعتی - فضایی - برگزار - صنعت - رویداد - عاشقانه
آخرین اخبار سرویس:

فضا؛ یک عاشقانه سخت

فضا؛ یک عاشقانه سخت