مطالب مرتبط:
عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد
عملیات تخلیه آب در معابر شهرستان زیرکوه ادامه دارد
تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
یک روستای زیرکوه خراسان جنوبی در حال تخلیه است
دستور تخلیه شبانه یک روستا در زیرکوه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 11:202024-04-25اجتماعي

عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد


مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تیم های امدادی در حال تخلیه آب از معابر و منازل مسکونی شهرستان زیرکوه با لجن کش ها و موتور پمپ ها هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محمدعلی آخوندی افزود: سد خاکی روستای نوده به دنبال بارندگی شدید و سیلاب، شکسته شده و حوزه آبخیز هم بسیار گسترده است لذا بخشی از آب وارد شهر حاجی آباد (مرکز شهرستان) شده و روستاهای بقرایی و محمد آباد را هم تحت تاثیر قرار داده است.

وی گفت: سطح آب سیلاب به نحوی است که از رکاب ماشین بالاتر آمده و تیم های تخلیه آب مستقر شده اند که به محض اینکه بتوان امدادرسانی کرد خانه ها هم با کمک مردم لایروبی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به شکسته شدن 2 بند خاکی در زیرکوه ادامه داد: به دنبال سیلاب و حجم زیاد بارندگی در شهرستان زیرکوه، بند خاکی قدیمی روستای نوده بامداد امروز شکسته شد.

وی گفت: طی تماسی تلفنی با فرماندار زیرکوه اعلام شد که بند خاکی روستای نوده وضعیت مطلوبی ندارد که بلافاصله دستور تخلیه روستاهای پایین دست داده شد، فرماندار شهرستان و مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان پیگیری های لازم را انجام دادند و 60 خانوار این روستا تخلیه و در آبیز اسکان داده شدند.


برچسب ها: استانداری خراسان جنوبی - مدیریت بحران استانداری - مدیرکل مدیریت بحران - بحران استانداری - شهرستان - زیرکوه - مدیریت بحران
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد

عملیات تخلیه سیلاب در شهرستان زیرکوه ادامه دارد