مطالب مرتبط:
خبر مهم وزیر کار درباره افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان | زمان دقیق افزایش حقوق بازنشستگان
خبر خوش تامین اجتماعی برای بازنشستگان دارای فرزند | تغییرات اساسی در افزایش حق اولاد و همسر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش 869 هزار تومانی برای هر فرزند
تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران مشخص شد
زمان نهایی افزایش 40 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه مشخص شد
فوری/ تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران مشخص شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 20:102024-05-17اقتصادي

فرمول جدید برای افزایش حقوق بازنشستگان


حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1403 با افزایش 20 درصدی همراه است.

با این حساب کف حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در سال جدید 9 میلیون تومان خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تجارت نیوز، طبق گفته علی دهقان کیا رییس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران ، حق همسر بازنشستگان به یک میلیون 400 هزار تومان خواهد رسید.

رییس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران، در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه گفت: افزایش بر اساس مصوبه شورای عالی کار است و بر همین اساس شورای عالی کار برای حداقل دستمزد شاغلین 35درصد در نظر گرفته است و طبق ماده 111 قانون همان 35 درصد برای بازنشستگان حداقل بگیر تامین اجتماعی هم افزایش پیدا خواهد کرد و برای سایر سطوح هم 22درصد به اضافه 697 هزار تومان در نظر گرفته اند و عین همان هم برای سایر سطوح بازنشستگان تامین اجتماعی افزایش پیدا خواهد کرد.

علی دهقان کیا با بیان اینکه افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی همان 35 و 22 درصداست و تغییر نخواهد کرد، اما در حق مزایا تغییراتی خواهیم داشت، افزود: در دریافت مزایای بازنشستگان تامین اجتماعی با شاغلین یک اختلافی خواهند داشت.

در افزایش سایر سطوح یک بخش مربوط به دولت می شود، هر چیزی که آنجا افزایش پیدا کند به ما هم تعلق می گیرد مثل حق همسر و حق اولاد.


برچسب ها: بازنشستگان تامین اجتماعی - بازنشستگان - تامین اجتماعی - حقوق بازنشستگان - اجتماعی - بازنشستگان تأمین اجتماعی - افزایش حقوق بازنشستگان
آخرین اخبار سرویس:

فرمول جدید برای افزایش حقوق بازنشستگان

فرمول جدید برای افزایش حقوق بازنشستگان