مطالب مرتبط:
قوه قضاییه با مسئولان خاطی مرتبط با بازار سرمایه برخورد کند
نماینده نهبندان: قوه قضاییه با مسئولان خاطی مرتبط با بازار سرمایه برخورد کند/ هیچ مسئولی در دولت پاسخگوی مردم نیست/ چرا باید سرمایه مردم این گونه نابود شود؟
مشکل در بازار سرمایه
مرگ تدریجی بازار سرمایه
متغیرهای اقتصادی، به نفع بازار سرمایه است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 14:452024-05-19سياسي

نخعی: قوه قضاییه با ترک فعل مسوولان مرتبط با بازار سرمایه برخورد کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مصطفی نخعی» در جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: - نماینده مردم نهبندان در مجلس گفت: متاسفانه شاهد ریزش شدید بازار سرمایه هستیم و باید مسوولان قوه قضاییه با افراد خاطی این حوزه برخورد کند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  مصطفی نخعی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی اظهار کرد: برآورد خسارت های ناشی از سیل در ا ستان خراسان جنوبی انجام شده و لازم است هیات وزیران هر چه زودتر مصوبه مربوط به جبران خسارت های ناشی از سیل را به تصویب برسانند.

وی ادامه داد: بر اثر وقوع سیل در خراسان جنوبی، بسیاری از زیرساخت ها و محصولات کشاورزان و دامداران دچار خسارت شده است و لازم است هیات دولت به سرعت اعتبارات لازم را برای جبران این خسارات تخصیص دهد.

نماینده مردم نهبندان در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: چند ماه است که شاهد ریزش مداوم بازار سرمایه هستیم، این در حالی است که شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم است و یکی از مصادیق مشارکت مردم، حضور در بازار سرمایه است.

وی افزود: بسیاری از این اشکال ها که در بازار سرمایه شاهدش هستیم، ناشی از سوء مدیریت ها و ترک فعل هاست؛ متاسفانه هیچیک از مسوولان ذی ربط پاسخگو نیستن


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - بازار سرمایه - خراسان جنوبی - قوه قضاییه - تذکر شفاهی - مصطفی نخعی
آخرین اخبار سرویس:

نخعی: قوه قضاییه با ترک فعل مسوولان مرتبط با بازار سرمایه برخورد کند

نخعی: قوه قضاییه با ترک فعل مسوولان مرتبط با بازار سرمایه برخورد کند