مطالب مرتبط:
نائب رییس حماس: این پیشنهاد سه مرحله، شامل خروج کامل [نظامیان اسراییل]از غزه، بازگشت آوارگان و تبادل اسراست / در مرحله دوم، توقف عملیات های نظامی به صورت دائمی اعلام خواهد شد / یک منبع آگاه در جنبش حماس: مرحله اول شامل آزادی 33 اسراییلی در ازای 800 الی 1000 فلسطینی است / در ازای آزادی هر کد
نقش رودخانه کارون در آزادی خرمشهر/ دشمنان غافلگیر شدند
قوه قضاییه برای «حمایت از آزادی های مشروع» لایحه می نویسد؟
ویدیو | حضور صدام حسین در ورزشگاه آزادی | مردم وحشت زده شدند
نورپردازی برج آزادی با نام خرم آباد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 15:302024-05-07بين الملل

سما: رهبری فلسطین برای آزادی همه اسرا و در راس آنها مروان البرغوثی تلاش می کند


یک منبع حاکمیتی فلسطینی اعلام کرد که رهبری فلسطین خواهان آزادی اسرا و در رأس آنها مروان البرغوثی، از رهبران جنبش فتح است.

- یک منبع حاکمیتی فلسطینی اعلام کرد که رهبری فلسطین خواهان آزادی اسرا و در رأس آنها مروان البرغوثی، از رهبران جنبش فتح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع ارشد فلسطینی اعلام کرد آنچه که در خصوص ارائه درخواست از سوی مقامات رسمی رهبری به رژیم اشغالگر مبنی بر عدم آزادی مروان البرغوثی منتشر می شود، کاملاً بی پایه و اساس است و این اخبار صرفاً ساختگی ، واهی و دروغین از سوی برخی رسانه های مشکوک است.

براساس خبرگزاری فلسطینی سما ، منبع مذکور همچنین اعلام کرد که رهبری فلسطین به ریاست محمود عباس برای آزادی تمامی اسرای زن و مرد و در رأس آنها مروان البرغوثی، الرفیق احمد سعدات و همه اسرا تلاش کرد و همچنان در حال تلاش است.

این منبع در پایان از رسانه ها خواست در برخورد با اخبار ساختگی و جعلی که باعث فتنه افکنی می شوند و همچنین تلاش های صورت گرفته برای توقف تجاوزات علیه ملت فلسطین را تحریف می کنند، هوشیار و محتاط باشند.

پیشتر میدل ایست آی به نقل از یک منبع مدعی شد که مقامات ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین از میانجی ها درخواست کرده اند که مروان البرغوثی، رهبر فتح، از معامله احتمالی مبادله اسیران بین اسراییل و حماس حذف شود.


برچسب ها: مروان البرغوثی - فلسطین - فلسطینی - رهبری - آزادی - منبع - اعلام
آخرین اخبار سرویس:

سما: رهبری فلسطین برای آزادی همه اسرا و در راس آنها مروان البرغوثی تلاش می کند

سما: رهبری فلسطین برای آزادی همه اسرا و در راس آنها مروان البرغوثی تلاش می کند