مطالب مرتبط:
لازمه جمعیت مناسب، زمینه سازی ازدواج آسان است
امام جمعه یزد: ازدواج آسان جوانان فرهنگ سازی شود
امام جمعه سبزوار: پیری جمعیت باید با ترویج ازدواج آسان مهار شود
ترویج ازدواج آسان را سرلوحه امور قرار دهیم
چهار روش خانگی برای درمان کبد چرب / این روش های آسان را امتحان کنید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 15:552024-05-17سياسي

ازدواج آسان مقدمه فرزند آوری است


ازدواج آسان مقدمه فرزندآوری است و باید از طرح جوانی جمعیت حمایت شود تا با کاهش هزینه ها و جلوگیری از معصیت زمینه های افزایش جمعیت فراهم گردد.

- ایسنا/تهران امام جمعه شهرستان قدس گفت: ازدواج آسان مقدمه فرزندآوری است و باید از طرح جوانی جمعیت حمایت شود تا با کاهش هزینه ها و جلوگیری از معصیت زمینه های افزایش جمعیت فراهم گردد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین حمزه محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ما در فرهنگ سازی در زمینه فرزندآوری، ازدواج آسان و افزایش جمعیت وظیفه داریم.

همچنین مسئولین، مجلس و دولت مکلف هستند تا این قوانین را اجرا کنند و نسبت به جریان نفوذ و سقط جنین روش های مقابله ای را انجام دهند.

وی در خصوص بُعد معنوی ائمه اطهار تصریح کرد: باید جنبه معنوی ائمه را به جامعه بشناسانیم و از سبک زندگی اهل بیت و گفتمان سیاسی آنها درس بگیریم.

خطیب نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز سوم خرداد و آزادی خرمشهر گفت: امروز در جنگ ادراکی هستیم و برای پیروزی در این جنگ باید از شهدا استعانت بگیریم تا با کار فرهنگی در جنگ شناختی پیروزشویم.

امام جمعه شهرستان قدس در پایان خاطر نشان کرد: مجموعه های مختلف فرهنگی، هیئات، مساجد، بسیج و کانون ها باید پای کار بوده و با هم افزایی و تعامل در میدان حفظ دین ثابت قدم باشند.


برچسب ها: ازدواج آسان - افزایش جمعیت - فرزندآوری - جمعیت - ازدواج - کاهش هزینه ها - فرزند
آخرین اخبار سرویس:

ازدواج آسان مقدمه فرزند آوری است

ازدواج آسان مقدمه فرزند آوری است