مطالب مرتبط:
دستگیری خانم کلاهبردار در بندرعباس
نرخ 28.8درصدی اوراق دولتی در بازار سهام خریدار نداشت
دستگیری باند 30 نفره شیطان پرستی در ایران/ جزییات شروع یک قصه هولناک + فیلم
چند کشور خریدار زعفران ایرانی هستند؟
واکنش یک حقوقدان به اظهارات امام جمعه اراک درباره حمایت همه مردم ایران از طرح نور: یعنی خانم هایی که دستگیر می شوند هم جزء حامیان دستگیری خودشان به حساب آمده اند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 16:252024-05-11حوادث

دستگیری خریدار کلاهبردار در کیش


رییس پلیس فتا کیش از دستگیری خریداری که با ارائه رسید جعلی پرداخت از فروشندگان کلاهبرداری می کرد خبر داد - ایسنا/هرمزگان رییس پلیس فتا کیش از دستگیری خریداری که با ارائه رسید جعلی پرداخت از فروشندگان کلاهبرداری می کرد خبر داد سرگرد محسن بابایی رییس پلیس فتا کیش امروز (22 اردیبهشت ماه)؛ از شکایت چند فروشنده به پلیس فتا با موضوع کلاهبرداری اشاره و اظهار کرد: کلاهبردار با ارائه رسید جعلی پرداخت به چند فروشنده از آنها کلاهبرداری کرده بود.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا در کمترین زمان، متهم را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی، این فرد را در محل اقامت خود دستگیر کردند.

سرگرد بابایی خاطرنشان کرد: اموال خریداری شده با روش کلاهبرداری توقیف شدند و پرونده متهم برای رسیدگی بیشتر در حال بررسی است.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کیش، گفت: ساکنان و گردشگران به افراد ناشناس اعتماد نکنند و در هنگام فروش کالا موجودی حساب بانکی خود را با روش های مطمئن بررسی و پس از اطمینان از پرداخت وجه و رویت صورتحساب بانکی کالا را به خریدار تحویل دهند.

سرگرد محسن بابایی گفت: کسبه و اصناف کیش که در ماه های اخیر با این روش از آنها کلاهبرداری شده است برای بررسی موضوع به پلیس فتا مراجعه کنند.


برچسب ها: کلاهبردار - کلاهبرداری - رییس پلیس فتا - پلیس فتا - رییس پلیس - پلیس - دستگیر
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری خریدار کلاهبردار در کیش

دستگیری خریدار کلاهبردار در کیش