مطالب مرتبط:
برگشت یک هزار و 200 میلیارد تومان بدهی های بانکی با ورود دستگاه قضایی در نقل و انتقال فولاد ارومیه
ارائه نظریه ای برای طراحی ساختارهای سلسله مراتبی با قابلیت انتقال جرم
580 کیلومتر لوله گذاری انتقال آب در هرمزگان انجام شد
حادثه در انتقال متهم/ دو مأمور پلیس جان خود را از دست دادند
580 کیلومتر لوله گذاری انتقال آب در هرمزگان انجام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 19:052024-05-11سياسي

انتقال از حوزه ناشرمحور به کاربرمحور در تولید محتوا


در حوزه تولید محتوا بصورت سنتی ناشرمحور بودیم ولی به لطف الهی استفاده از ظرفیت های کاربرمحور مدتی است شروع شده و این سرآغاز تحول خواهد بود.

- رییس مرکز ملی فضای مجازی گفت: در حوزه تولید محتوا بصورت سنتی ناشرمحور بودیم ولی به لطف الهی استفاده از ظرفیت های کاربرمحور مدتی است شروع شده و این سرآغاز تحول خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید محمد امین آقامیری _دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی _عصر امروز (22 اردیبهشت) در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره آسمون که به همت کارگروه کودک و نوجوان مرکز ملی برگزار می شود، ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت، در تشریح دغدغه ها و رویکردهای این مرکز برای برگزاری این جشنواره، گفت: گفته می شود که در جهان به طور میانگین چند ساعت افراد به صفحه نمایش گوشی خود نگاه می کنند و این یعنی دربرگیری استفاده از تلفن همراه در شقوق مختلفش، بالاست.

وی با بیان بیان اینکه در رده سنی 16 تا 24 سال این زمان به بیش از 7 ساعت در روز می رسد، اظهار داشت: در رده سنی کودک و نوجوان که کمتر به بازارهای دیجیتال دسترسی دارند، عدد بیش از 5 ساعت را شاهد هستیم؛ در واقع با گسترش فضای مجازی و ابزارهای آن، حجم استفاده و میزان تاثیرگذاری تغییر می کند.


برچسب ها: مرکز ملی فضای مجازی - تولید محتوا - استفاده - فضای مجازی - شورای سیاستگذاری - تولید - محتوا
آخرین اخبار سرویس:

انتقال از حوزه ناشرمحور به کاربرمحور در تولید محتوا

انتقال از حوزه ناشرمحور به کاربرمحور در تولید محتوا