مطالب مرتبط:
کره شمالی موشک بالستیک شلیک کرد
کره شمالی موشک بالستیک شلیک کرد
طوفان به سواحل شمالی و جنوبی می رود
رکورد شکنی حزب الله با شلیک 200 موشک به شمال فلسطین اشغالی
آژیر خطر شلیک موشک در شهرک های صهیونیست نشین به صدا درآمد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 11:552024-05-17بين الملل

کره جنوبی: کره شمالی موشک های کوتاه برد شلیک کرد


ارتش کره جنوبی امروز جمعه از پرتاب آزمایشی موشک های بالستیک کوتاه برد توسط کره شمالی از محل سواحل شرقی این کشور خبر داد.

- ارتش کره جنوبی امروز جمعه از پرتاب آزمایشی موشک های بالستیک کوتاه برد توسط کره شمالی از محل سواحل شرقی این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ستاد مشترک ارتش کره جنوبی اعلام کرد این موشک ها از منطقه وونسان در ساحل شرقی کره شمالی در حوال ساعت سه و 10 دقیقه بعدازظهر جمعه به وقت محلی صورت گرفتند.

به نوشته خبرگزاری آسوشیتدپرس این پرتاب های موشکی کره شمالی یک روز بعد از آن اتفاق افتادند که کره جنوبی و آمریکا جنگنده های خود را در قالب یک رزمایش مشترک در شبه جزیره کره به پرواز در آوردند.

ارتش کره جنوبی در بیانیه خود از تقویت نظارت و تجسس و آماده باش از سوی این ارتش در پاسخ به پرتاب های موشکی کره شمالی خبر داد.

کره شمالی در ماه های اخیر روند آزمایشات تسلیحاتی خود را تشدید و همزمان برنامه گسترده و مدرنیزه سازی زرادخانه تسلیحاتی خود را به پیش برده است.

کیم جونگ اون ، رهبر کره شمالی هفته گذشته بر آزمایش یک پرتابگر چندگانه راکت جدید در ارتش این کشور نظارت و از چند کارخانه تسلیحات سازی بازدید کرد.

کره شمالی خصومت های آمریکا و کره جنوبی و رزمایش های نظامی آنها را محکوم و تصریح کرده در پاسخ به این خصومت ها تقویت برنامه های


برچسب ها: کره شمالی - کره جنوبی - موشک های بالستیک - جنوبی - موشک ها - موشک - پرتاب
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی: کره شمالی موشک های کوتاه برد شلیک کرد

کره جنوبی: کره شمالی موشک های کوتاه برد شلیک کرد