مطالب مرتبط:
خامه یار: «نهضت ترجمه» را جدی بگیریم/ تقویت جایگاه کتاب در سبد خانوار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 08:502024-05-19سياسي

یار بی همتا


شاید یکی از آسیب های گسترش فضای مجازی و جایگزین شدن شبکه های اجتماعی برای بسیاری از افراد به جای کتاب و مطالعه، ایجاد احساس کاذبِ دانستن و اطلاع از موضوعات مختلف و بی نیازی به مطالعه و کتابخوانی باشد.

- شاید یکی از آسیب های گسترش فضای مجازی و جایگزین شدن شبکه های اجتماعی برای بسیاری از افراد به جای کتاب و مطالعه، ایجاد احساس کاذبِ دانستن و اطلاع از موضوعات مختلف و بی نیازی به مطالعه و کتابخوانی باشد.

امروزه بسیاری از افرادی که روزانه ساعت های متمادی از وقت و عمر خود را در فضای مجازی می گذرانند، به غلط گمان می کنند نیازی به مطالعه و انس با کتاب ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس شمسعلی در یادداشتی در کیهان نوشت: دیروز سی وپنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به کار خود پایان داد.

نمایشگاهی که هر سال محل مراجعه بخش هایی از مردم و اهالی کتاب و قرارگاهی برای تهیه کتاب های مورد نیاز اقشار مختلف همچون دانشجویان، طلاب، اساتید و.

است.

امسال نیز بنا بر خبرها و اعلام مسئولان برگزاری نمایشگاه کتاب، میزان ریالی خرید کتاب افزایشی و استقبال اقشار مختلف خوب بوده است.

اما با توجه به اهمیت مسئله کتاب و کتابخوانی باید این مسئله مهم را فراتر از فضای نمایشگاه و در بطن شرایط جاری جامعه ارزیابی کرد.


برچسب ها: کتاب - مطالعه - شبکه های اجتماعی - فضای مجازی - نمایشگاه بین المللی کتاب - نمایشگاه بین المللی - کتابخوانی
آخرین اخبار سرویس:

یار بی همتا

یار بی همتا