مطالب مرتبط:
ادعای آمریکا درباره جاسوسی دریایی چین
ایران و آمریکا اهداف مشترکی پیدا کرده اند که می توانند به تعامل جدیدی برسند / تهران روی نیرو های منطقه ای نفوذ دارد و واشنگتن روی اسراییل؛ تعامل این دو می تواند منطقه را آرام کند
اقتصاد جهان در هفته ای که گذشت: از کاهش تورم آمریکا تا بسته نجات مسکن چین
استراتژی اقتصادی آمریکا در تقابل با چین
رشد آرام بورس کلید خورد/ منتظر اعداد طلایی در شاخص باشید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 18:352024-05-19بين الملل

نگرانی آمریکا از جاسوسی چین از طریق کابل های اینترنت اقیانوس آرام


مقامات آمریکایی مدعی هستند که شرکت های چینی که به کابل های اینترنت اقیانوس آرام دسترسی دارند، از این فرصت برای جاسوسی از ایالات متحده استفاده می کنند.

- مقامات آمریکایی مدعی هستند که شرکت های چینی که به کابل های اینترنت اقیانوس آرام دسترسی دارند، از این فرصت برای جاسوسی از ایالات متحده استفاده می کنند.

مقامات آمریکایی نگران این هستند که شرکت های چینی که به کابل های اینترنت اقیانوس آرام دسترسی دارند، از این فرصت برای جاسوسی از ایالات متحده استفاده کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه آمریکایی به نقل از مقامات این کشور گزارش داد واشنگتن فکر می کند کشتی های تعمیراتی چین از کابل های فیبر نوری در اقیانوس آرام برای جاسوسی استفاده می کند.

وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد که مقامات واشنگتن این نگرانی را با شرکت های بزرگ آمریکایی، از جمله گوگل و متا مالک بخشی از این کابل ها هستند، در میان گذاشته اند.

در این گزارش آمده است مقامات ایالات متحده بیم آن دارند که کشتی های شرکت های خارجی که با کارکرد این کابل های اینترنتی سر و کار دارند، ممکن است جریان داده ها را رهگیری کرده، از ارتباطات نظامی آمریکا جاسوسی کرده یا اقدام به سرقت دارایی های معنوی کنند.


برچسب ها: اقیانوس آرام - مقامات آمریکایی - آمریکایی - آمریکا - اقیانوس - ایالات متحده - جاسوسی
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی آمریکا از جاسوسی چین از طریق کابل های اینترنت اقیانوس آرام

نگرانی آمریکا از جاسوسی چین از طریق کابل های اینترنت اقیانوس آرام