مطالب مرتبط:
حکم قصاص قاتل شهید پرکاس صادر شد
حکم قصاص قاتل شهید پرکاس صادر شد + جزییات
حکم قصاص قاتل شهید «مسعود پرکاس» صادر شد
حکم قصاص قاتل شهید پرکاس صادر شد
حکم قصاص قاتل شهید پرکاس صادر شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 ساعت 15:202024-05-16سياسي

حکم قصاص قاتل شهید «پرکاس» صادر شد


رییس کل دادگستری هرمزگان از صدور حکم قصاص برای قاتل شهید پرکاس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا - به نقل از قوه قضاییه، پس از برگزاری جلسات رسیدگی به اتهامات عوامل شهادت شهید مسعود پرکاس، رییس اداره مبارزه با مواد مخدر مرزبانی هرمزگان در شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان هرمزگان مستقر در شهرستان میناب، رییس کل دادگستری استان هرمزگان از صدور حکم قصاص نفس برای متهم ردیف اول این پرونده خبر داد.

مجتبی قهرمانی با تأکید بر اینکه پرونده های مربوط به شهدای فراجا به صورت ویژه پیگیری و رصد می شوند، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان از ابتدای وقوع این جنایت، رسیدگی ویژه و سریع به پرونده را در دستور کار خود قرار داد و تمامی مراحل از جمله تحقیقات و ضوابط مندرج در آیین دادرسی کیفری را با رعایت مواعد قانونی اجرا کرد.

وی با بیان اینکه پس از تکمیل روند تحقیقات در دادسرا و صدور کیفرخواست و همچنین معرفی وکیل تعیینی از سوی متهمین و اعطای مهلت برای ارسال لوایح تکمیلی از سوی وکلای آن ها با رعایت مقررات مندرج در آیین دادرسی کیفری، در نهایت شعبه سوم دادگاه کیفری یک استان هرمزگان مستقر در شهرستان میناب پس از اعلام ختم رسیدگی به صورت حضوری اقدام به صدور رأی کرد.


برچسب ها: استان هرمزگان - هرمزگان - رییس کل دادگستری - رییس کل دادگستری هرمزگان - رییس کل دادگستری استان - پرونده - مبارزه با مواد مخدر
آخرین اخبار سرویس:

حکم قصاص قاتل شهید «پرکاس» صادر شد

حکم قصاص قاتل شهید «پرکاس» صادر شد