مطالب مرتبط:
واکنش فدراسیون فوتبال به خبری شوک برانگیز درباره فساد
واکنش وزارت ورزش به فساد در فوتبال آفتاب نو | اخبار ورزشی
واکنش وزارت ورزش به فساد در فوتبال ایران
آخرین اخبار از پرونده فساد در فوتبال کشور /3 نفر دادگاهی شدند
واکنش وزارت ورزش موضوع فساد در فوتبال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 17:502024-05-13ورزشي

روی سلسله فساد فوتبال ماله نکشید


افشای فساد گسترده در فوتبال ایران که شوکی بزرگ به لیگ برتر در هفته های پایانی این فصل وارد کرده است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، افشای فساد گسترده در فوتبال ایران که شوکی بزرگ به لیگ برتر در هفته های پایانی این فصل وارد کرد بالاخره با واکنش فدراسیون فوتبال همراه شد.

البته فدراسیون نشینان فعلا ترجیح داده اند خیلی خلاصه و بدون اشاره به جزییات ماجرا و تنها با این جمله کلیشه ای که پرونده در حال رسیدگی است به این موضوع اشاره کنند.

کمیته اخلاق فدراسیون در بیانیه دیروز خود در چند خط این گونه نوشت: تحقیقات پیرامون پرونده مطروحه که به سال 1400 مربوط می شود، در هماهنگی کامل با نهادهای ذی ربط و مراجع ذی صلاح در کمیته اخلاق فدراسیون در حال رسیدگی بوده و تشریفات مرتبط در دایره تحقیقات تا تعیین تکلیف پرونده و مستند به قوانین و کدهای اخلاقی فدراسیون بین المللی فوتبال، کنفدراسیون فوتبال آسیا و آیین نامه اخلاقی فدراسیون فوتبال ادامه خواهد داشت.

اشاره به این موضوع که پرونده مربوط به سال 1400 است یعنی اینکه به فدراسیون فعلی که ریاست آن را مهدی تاج برعهده دارد مربوط نمی شود و باید افراد دیگری در این زمینه پاسخگو باشند.

اما احتمالا نویسنده این متن امیدوار بوده که فعلا اسامی متخلفان این پرونده به بیرون درز نکرده و عموم مردم متوجه نشوند که برخی از متهما


برچسب ها: فدراسیون - فوتبال - فدراسیون فوتبال - فوتبال ایران - کمیته اخلاق - کنفدراسیون فوتبال آسیا - اخلاق
آخرین اخبار سرویس:

روی سلسله فساد فوتبال ماله نکشید

روی سلسله فساد فوتبال ماله نکشید