مطالب مرتبط:
ادعای سرمربی سابق استقلال: پرسپولیس به خاطر اشتباهات داوران 14 امتیاز بیشتر گرفته! / استقلال همین حالا هم قهرمان لیگ است
ادعای سرمربی سابق استقلال: پرسپولیس به خاطر اشتباهات داوران 14 امتیاز بیشتر گرفته!
روزنامه خبرورزشی| پرسپولیس 14 امتیاز را با کمک داوران گرفته است
پرسپولیس برای سه امتیاز به علیرضا حقیقی نیاز دارد!
روزنامه آفتاب نو| پرسپولیس 14 امتیاز را با کمک داوران گرفته است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 14:402024-05-11اقتصادي

سال گذشته قشم بیشترین امتیاز گردشگری را کسب کرد


معاون گردشگری دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از بازدید 3 میلیون و 200 هزار نفر گردشگر خارجی در سال 1402 از مناطق آزاد کشور خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان معاون گردشگری دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از بازدید 3 میلیون و 200 هزار نفر گردشگر خارجی در سال 1402 از مناطق آزاد کشور خبر داد.

محمد فرزاد میرزایی، معاونت گردشگری دبیرخانه مناطق آزاد و ویژه اقتصادی امروز شنبه (22اردیبهشت ماه)؛ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری برنامه دو روزه حوزه گردشگری در منطقه آزاد اروند گفت: هدف از برگزاری این برنامه دو روزه در حوزه گردشگری در این منطقه دستیابی به شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم بود که با حضور مدیران گردشگری مناطق آزاد مختلف این دوره برگزار شد.

300 بسته حوزه گردشگری در مناطق آزاد ارائه شد او ادامه داد: با برگزاری این دوره های گردشگری شاهد یک هم افزایی سازمانی بین مدیران گردشگری خواهیم بود و در کنار آن سعی شد یک الگوی گردشگری مناسب در جذب گردشگران خارجی به خصوص گردشگران حوزه سلامت در بستر مناطق آزاد ارائه شود.

میرزایی خاطر نشان کرد: هر چند مناطق آزاد ایران در تصمیم گیری ها مستقل عمل می کنند اما نیاز دارند تا هر چند وقت یکبار با برگزاری دورهمی ها و دوره های مختلف یک پروژه مشترک در سطح ملی را نیز پیگیری کنند.


برچسب ها: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی - مناطق آزاد - گردشگر - گردشگری - مناطق - حوزه گردشگری - آزاد
آخرین اخبار سرویس:

سال گذشته قشم بیشترین امتیاز گردشگری را کسب کرد

سال گذشته قشم بیشترین امتیاز گردشگری را کسب کرد