مطالب مرتبط:
تیک تاک کسب و کارش را در آمریکا تعطیل می کند
چینی ها تیک تاک را به آمریکا نمی فروشند
چینی ها تیک تاک را به آمریکا نمی فروشند
دست رد پاکستان به سینه آمریکا درباره ارتباط با ایران 
وزیر دفاع پاکستان: آمریکا و اروپا دست از حمایت از صهیونیست های کودک کش بردارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 ساعت 10:002024-04-27بين الملل

تیک تاک در آمریکا دست به انتحار می زند


شرکت بایت دنس در صورت باقی نماندن هیچ گزینه حقوقی برای مبارزه با قانونی که این پلتفرم را در فروشگاه های برنامه آمریکا ممنوع می کند، ترجیح می دهد، - سرویس ویدئویی خود را تعطیل کند تا این که آن را به یک شرکت آمریکایی واگذار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، الگوریتم هایی که تیک تاک برای فعالیتهای خود به آن تکیه می کند، برای مجموع فعالیت های بایت دنس که مالک چینی تیک تاک است، اساسی به نظر می رسد و از این رو، منابع آگاه می گویند فروش این اپلیکیشن به یک شرکت آمریکایی به همراه الگوریتم آن، بسیار بعید است.

چهار منبع آگاه به رویترز گفتند: تیک تاک، سهم کمی از کل درآمد و کاربران فعال روزانه بایت دنس را به خود اختصاص می دهد، بنابراین شرکت مادر این اپلیکیشن ویدئویی، ترجیح می دهد در بدترین سناریو، این اپلیکیشن را در آمریکا تعطیل کنند تا اینکه آن را به یک خریدار بالقوه آمریکایی بفروشند.

این منابع آگاه که مایل نبودند نامشان فاش شود، گفتند: این تعطیلی، تاثیر محدودی بر کسب و کار بایت دنس خواهد داشت و در عین حال، این شرکت مجبور نخواهد بود الگوریتم اصلی خود را به شرکت دیگری بدهد.

فروش تیک تاک بدون فروش الگوریتم؟ بایت دنس اواخر روز پنج شنبه، در بیانیه ای که در پلتفرم رسانه ای توتیائو منتشر شد، در پاسخ به خبری که در وب سایت فناوری اینفورمیشن منتشر شده و م


برچسب ها: آمریکا - تیک تاک - اپلیکیشن - آمریکایی - شرکت - الگوریتم - فروش
آخرین اخبار سرویس:

تیک تاک در آمریکا دست به انتحار می زند

تیک تاک در آمریکا دست به انتحار می زند