مطالب مرتبط:
دستیار رییسی: یکی از دوستان گفتند که آقای آل هاشم گفته یک کوفتگی در شانه ام دارم/ جایی هستند که به نظر می رسد پیدا کردن آن دشوار است
شهادت آقای رییسی داغ بزرگی است
شهادت آقای رییسی داغ بزرگی است
جهانگیری: آقای رییسی استثنا بودند و جزو افراد مقید بودند
عارف: شهادت آقای رییسی داغ بزرگی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 13:452024-05-20سياسي

آقای رییسی چهره فراجناحی بود


رییس حوزه هنری خوزستان با بیان این که مجاهدانه پای کار بودن از ویژگی های شخصیتی مهم آقای رییسی بود، گفت: او همواره به دنبال پیگیری و حل مسایل مردم بود، - ایسنا/خوزستان رییس حوزه هنری خوزستان با بیان این که مجاهدانه پای کار بودن از ویژگی های شخصیتی مهم آقای رییسی بود، گفت: او همواره به دنبال پیگیری و حل مسایل مردم بود، جریان فکری محدودی را دنبال نمی کردند و به همین دلیل چهره فراجناحی داشت.

محمد شهبازگهرویی در گفت وگو با ایسنا، با تسلیت شهادت رییس جمهور گفت: مردم گرایی و حل مسایل مردم از مهم ترین اولویت های آقای رییسی بود.

اوبا بیان این که رییسی انسانی متصل به مسایل معنوی بود، عنوان کرد: آقای رییسی در مناسک و مراسم مذهبی مختلف طلب شهادت می کرد.

وی ادامه داد: شهادت طلبی در مکتب ما برای مدیر و رییس جمهور کشور که در کنار مسایل مدیریتی و چارچوبی مسایل معنوی را نیز پیگیری می کرد موضوع بسیار مهمی بود.

شهبازگهرویی گفت: آنچه که در بدنه دولت آقای رییسی شاهد آن بودیم تاثیر شخصیت کاری، فکری و اندیشه او در دولت بود.

رییس حوزه هنری خوزستان با بیان این که یکی از مهمترین ویژگی های رییسی پرکاری و خستگی ناپذیری بود، افزود: تعطیلی در کار برای او معنا و مفهومی نداشت و حتی در روزهای تعطیل همچون روزهای کاری در استان ها و شهرستان های مختلف حضور پی


برچسب ها: رییس حوزه هنری خوزستان - رییس - رییسی - ویژگی های شخصیتی - رییس حوزه هنری - خوزستان - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

آقای رییسی چهره فراجناحی بود

آقای رییسی چهره فراجناحی بود