مطالب مرتبط:
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استراتژی ایجابی در حوزه فرهنگ/ مسئولان بنیاد شهید متولی داشت و برداشت بذر کاشته شده توسط شهدا در جامعه
ایرنا قشم به عنوان رسانه برتر در حوزه ایثار و شهادت معرفی شد
امام جمعه همدان: مدیران از ظرفیت مدارس برای ترویج فرهنگ نماز استفاده کنند
برنامه ریزی برای سلامت همه اقشار جامعه/ ترویج نان سالم یک اولویت باشد
ممیزی اولیه نظام آراستگی 5S در سایت پارسیان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 13:402024-04-21سياسي

شهدا بذر اولیه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در نهاد جامعه کاشتند


نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش مدیران بنیاد گفت: شهدا بذر اولیه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در نهاد جامعه کاشتند.

- نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش مدیران بنیاد گفت: شهدا بذر اولیه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در نهاد جامعه کاشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید رمضان موسوی مقدم، نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این همایش گفت: از زحمات مسئولانی که در راه کسب رضایت خانواده شهدا و ایثارگران گام برمی دارند تا رضایت جامعه هدف را تامین کنند، قدردانی می کنم.

وی افزود: یکی از ویژگی های برنامه عملیاتی این است که صف بیش از ستاد فعال شود، لذا نقش صف بیشتر شده تا مجموعه برنامه ها را عملیاتی کند و در اینجا نیازمند اختیاراتی است که باید توسط ستاد صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: در خصوص مسائل فرهنگی ذکر چند نکته ضروری است، ما در هر حرفه ای که به عهده می گیریم نیازمند ابزارهای خاصی هستیم که صاحب حرفه نسبت به آن شناخت درست پیدا کند، فرهنگ نیز از همین موارد است؛ به ویژه اینکه ماهیت آن دارای ویژگی هایی است که باید به آن توجه شود.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - نماینده ولی فقیه - فرهنگ ایثار و شهادت - بنیاد شهید - ایثار و شهادت - ایثارگران
آخرین اخبار سرویس:

شهدا بذر اولیه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در نهاد جامعه کاشتند

شهدا بذر اولیه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در نهاد جامعه کاشتند