مطالب مرتبط:
گزارش تصویری از جلسه هیات اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری حوزه انتخابیه شاهین شهر، میمه و برخوار
نشست خبری مهندس امینی کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرندبا محوریت گفتمان اصفهان سبز
رییس قوه قضاییه: برای فراجا وظایف و مسئولیت هایی در حوزه عفاف و حجاب مقرر شده/ اگر قانون مرتبط با عفاف و حجاب نیز که اکنون در مجلس است، نهایی شود، باز هم در بخشی از این قانون، پلیس باید ورود داشته باشد
اردوغان با استقبال نخست وزیر عراق وارد بغداد شد
استقبال عجیب از رییسی در پاکستان| نخست وزیر نیامد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 08:352024-04-23سياسي

مازندران در یک حوزه انتخابیه به استقبال دور دوم انتخابات مجلس می رود


انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند 1402 برگزار شد و 10 نفر از نمایندگان حوزه های مختلف انتخابیه استان مازندران مشخص شدند و در یک حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد.

- ایسنا/مازندران انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در یازدهم اسفند 1402 برگزار شد و 10 نفر از نمایندگان حوزه های مختلف انتخابیه استان مازندران مشخص شدند و در یک حوزه انتخابیه به دور دوم کشیده شد.

قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی به عنوان پهناورترین حوزه انتخابیه استان مازندران، قرار است در 21 اردیبهشت امسال، دو نماینده راه یافته به مجلس شورای اسلامی را بشناسد.

در انتخابات یازدهم اسفند، 57 کاندیدا که شامل 50 مرد و 7 زن بودند، در این حوزه انتخابیه رقابت کردند که چهار نفر که بیشترین آرای مردم را کسب کردند و به دور دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی، 365 هزار نفر واجد شرایط رای دادن بودند.

با شمارش آرای اخذ شده آقایان: عمران عباسی کالی با کسب 26789 رای مصطفی معلمی با 22615 رای کمال علیپور 21459 رای علی کشوری18008 رای به دور دوم راه پیدا کردند تا در روز 21 اردیبهشت مجددا در میدان انتخابات حضور داشته باشند.


برچسب ها: حوزه انتخابیه - مجلس شورای اسلامی - استان مازندران - مازندران - شورای اسلامی - انتخابات - حوزه
آخرین اخبار سرویس:

مازندران در یک حوزه انتخابیه به استقبال دور دوم انتخابات مجلس می رود

مازندران در یک حوزه انتخابیه به استقبال دور دوم انتخابات مجلس می رود