مطالب مرتبط:
منشی درمانگاه روزی 30 میلیون تومان سرقت می کرد
فرشاد مومنی: به سوی روند قهقرایی گسترش فقر و عقب ماندگی حرکت می کنیم/ راحت می گویند نقشی در افزایش نرخ ارز نداریم! / وزیر مسئول تولید، می گوید آنقدر واردات کرده ایم که گلوگاه های گمرکی بند آمده! با عنوان «اصلاحات پارامتریک» از جیب حقوق بگیران سرقت می کنند
منشی درمانگاه روزی 30 میلیون تومان سرقت می کرد!
انهدام باندهای سرقت پایتخت
سرقت از خانه میزبان با قرص خواب آور در شیروان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 23:352024-04-24حوادث

سرقت برای انتقام!


وقتی به خاطر دخالت های باجناقم در زندگی از همسرم طلاق گرفتم، دچار افسردگی شدم و به مصرف مواد مخدر روی آوردم  ولی خیلی زود به خود آمدم و خلافکاری را کنار گذاشتم.

در این شرایط بود که فهمیدم یکی از مغازه داران محلی به لوازم تعمیرگاهم دستبرد می زند.

من هم برای انتقام از او دست به سرقت اموالش زدم که  .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، جوان 38 ساله ای که به اتهام دستبرد به اموال یک مغازه دستگیر شده است، درباره سرگذشت خود به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری معراج مشهد گفت: پدرم که آرماتور بند ساختمان بود یک سال قبل بر اثر بیماری سرطان فوت کرد اما از همان دوران کودکی که به خاطر دارم مادرم نیز برای تامین هزینه های زندگی در منازل مردم کارگری می کرد تا همه خواهر و برادرانم سروسامان گرفتند.

درحالی که برادرانم بیشتر به حرفه پدرم روی آورده بودند من به شغل مکانیکی علاقه داشتم و به همین دلیل هم رشته مکانیک را در دبیرستان ادامه دادم و به استاد کار ماهری تبدیل شدم.

خلاصه در یکی از همین روزها بود که به دختر یکی از بستگانم دل باختم و با او ازدواج کردم اما متاسفانه به خاطر دخالت های باجناقم، اختلافات زیادی در دوران نامزدی بین من و همسرم به وجود آمد چراکه پدر زنم فوت کرده بود و باجناقم امور زندگی آن ها را در دست داشت.


برچسب ها: تامین هزینه های زندگی - هزینه های زندگی - مددکار اجتماعی - مصرف مواد مخدر - مکانیک - انتقام - بیماری سرطان
آخرین اخبار سرویس:

سرقت برای انتقام!

سرقت برای انتقام!